Hoi hoi!
Vandaag zou ik 5 weken en 5 dagen zwanger zijn (volgens mijn eigen schatting) ik snap alleen helemaal niks meer van mijn lichaam. Rond de 5 weken begon ik licht bruin bloed te verliezen, dit werd met de dagen meer tot het opeens heel donker rood werd. Vooral met het vegen na een toilet bezoek was het een wcpapiertje vol. (Geen stolsels) Maandverband zat dan weer niet vol echt paar druppels elke x. Nu is het sinds 2 dagen weer bruin verlies. Ik heb ook lichte krampen gehad. Dacht zelf dat het een miskraam was maar nu t weer is afgenomen weet ik t niet zo goed meer. Heb zelf eerder 2 miskramen gehad en dat ging totaal niet op deze manier. Beide keren had ik hele heftige krampen en veel bloed verlies met stolsels.
Even een side note, een jaar geleden heb ik een keizersnede gehad. Hebben die bloedingen daar wellicht mee te maken? Vandaag ben k super misselijk wakker geworden en ook weer krampjes. Ik ben trouwens in het buitenland voor een paar weken nog dus weet niet zo goed wat k ermee aan moet…
Sorry voor het lange verhaal en als je dit hebt gelezen tot het eind, heel erg bedankt. Ik weet ook eigenlijk niet wat ik zoek, herkenning of zo?