28 Reacties

één maand geleden

Ik ben ook moeilijk te prikken en mij prikken ze met een kindernaaldje... en de vuist op schoot leggen ipv op de armleunig kreeg ik de vorige keer als tip. ik heb nu de nipt en overige bloedwaarden apart ingepland. Maar weet iemand hoeveel buisjes de nipt test is?

één maand geleden

Reactie op ZwoeleKoraalrif325258

Ik ben ook moeilijk te prikken en mij prikken ze met een kindernaaldje... e ...
Zelfde, soms lukte het wel en soms gebruikten ze een kindernaaldje

één maand geleden

Wat fijn dat er iemand thuis komt om je in alle rust te prikken. Hopelijk gaat dat goed. Ik ben ook heel slecht te prikken. Vorige zwangerschappen ook 5 a 6 nipt testen weg moeten gooien omdat t telkens niet lukte. Zelfs in t ziekenhuis 5 man erbij en uiteindelijk gelukt. Vandaag naar een prikpunt geweest, 1 met meerdere mensen die prikken. Je raad t waarschijnlijk al... Mislukt. Nu volgende week maar naar t ziekenhuis in de hoop dat t daar lukt. Vreselijk

één maand geleden

Reactie op ZwoeleKoraalrif325258

Ik ben ook moeilijk te prikken en mij prikken ze met een kindernaaldje... e ...
2 wat grotere buisjes!

één maand geleden

Ja, hier helaas ook. Bij 7 weken geprikt voor de verschillende bloedwaarden. In beide armen geprikt, maar konden ze niet vinden. Toen boven op mijn hand, maar dat druppelde heel langzaam en stopte na een half buisje. Binnenkort in 1x met de nipt erbij bij zo’n bloedafnamepunt, dus hopelijk zijn ze er daar beter in 🤞 zie er wel tegenop

één maand geleden

Bij mij is bloedprikken ook een ding. Ik meld altijd van te voren: mijn arm is geen poes die je aait. Je moet goed drukken. En als het een jong iemand is vraag ik hoeveel ervaring ze heeft. Anders wil ik een ouder iemand.

één maand geleden

Ik heb dit ook. Gelukkig ging het nu goed.. Maar ik krijg preventief bij bevalling een naaldje ingebracht ( begin bevalling ) zodat mocht het nodig zijn ze later niet nog hoeven te prikken omdat dit waarschijnlijk niet zou lukken. Miss ook iets om aan te kaarten bij jou?