14 Reacties

één maand geleden

Ik ben ook niet misselijk. Was ik bij mijn 1e zwangerschap ook niet. Ik zie het meer als geluk, dan iets om je zorgen om te maken. Niet iedereen wordt misselijk gelukkig:)

één maand geleden

Ik ben nu 8+2 en ik heb dat ook, behalve een opgeblazen buik ‘s avonds en een beetje vermoeidheid nergens last van. Met 7 weken vitaliteitsecho gehad en die was helemaal goed. Mooi kloppend hartje. Echoscopiste zei dat ik moest genieten van de tijd dat ik me goed voel, want dat kan elk moment nog omslaan hahaha. Maak je dus geen zorgen🥰

één maand geleden

Ik ben ook niet misselijk! Genieten en geen reden tot paniek.

één maand geleden

Reactie op K13

Ik ben ook niet misselijk. Was ik bij mijn 1e zwangerschap ook niet. Ik zie ...
Dat is wel fijn om te horen!

één maand geleden

Reactie op xLapx

Ik ben nu 8+2 en ik heb dat ook, behalve een opgeblazen buik ‘s avonds en e ...
Ah wat fijn, ik heb dus geen vitaliteitsecho omdat er geen aanleiding is om deze te laten maken. Ik hoop dat met de Termijnecho alles goed zal zijn dan🙏🏼

één maand geleden

Ik ben op dit moment 9+1 en ik voel me heeel soms licht misselijk als ik trek heb maar verder alleen last van vermoeidheid. Ik heb een echo gehad met 7+1 en hierop was een mooi kloppend hartje te zien dus niks om zorgen over te maken😊

één maand geleden

Ik ben inmiddels ook 8+3, en tot op heden geen last gehad van misselijkheid🙊 Ik heb wel last van onrustige darmen en opgezette maag, waardoor mijn eetlust soms wegtrekt maar misselijkheid wil ik het niet noemen. Afgelopen dinsdag nog een echo gehad, en de baby groeide goed en deed het super goed ☺️

één maand geleden

Meidddd geniet er van. Ik hou niks binnen 😭

één maand geleden

Bij de eerste was ik helemaal niet misselijk. Ik ben nu 7 weken zeanger van de tweede en nu wel misselijk. Geniet er maar van dat je niet misselijk bent!💖

één maand geleden

Reactie op Itsaishalapre

Meidddd geniet er van. Ik hou niks binnen 😭
Dat is ook niet fijn… beterschap🤍

één maand geleden

Ik ben nu 8+5 en ook geen last van misselijkheid. Vooral ook in de avond wat last van mijn buik en merk dat ik vermoeid ben. Geniet er lekker van 🍀! Mijn verloskundige zei ook dat het alleen maar fijn is als je weinig klachten heb 🥰!

één maand geleden

Ik begrijp je stress maar dat wil echt niks zeggen over hoe het met het kindje gaat. Probeer afleiding te vinden in je werk ofzo. Die luxe hebben wij, met extreme misselijkheid, vaak niet 🤢. De zetel is mijn bondgenoot.

één maand geleden

Ik ben nu 8+5 en ook niet misselijk. Alleen inderdaad wat een opgeblazen gevoel en in de avond behoorlijk moe. Vorige week vitaliteitsecho gehad en ook alles goed. Over 11 dagen termijnecho🥰 dus echt gewoon gaan genieten! Niet iedereen heeft de zelfde klachten😉

één maand geleden

Ik ben inmiddels 10.5 weken zwanger en geen moment misselijk geweest. Wel super moe! Al twee goede echo’s gehad dus geniet er vooral van ☺️