12 Reacties

19 dagen geleden

Wel dat ik melk vlekjes in mn beha vind

19 dagen geleden

Ik ben 17+1 van eerste kindje, heb net ff lichtjes mijn tepel geknepen (deed een beetje pijn) en er kwam een druppel doorzichtig vloeibaar uit. Is nog te vroeg dus hier :)

19 dagen geleden

Wat gaaf he! Hier heb ik voor de bevalling met de hand colostrum gekolft en ingevroren. Had toen spuitjes bij de apotheek gekocht en het daar in gedaan. Dat mag je doen vanaf week 37 ivm dat het voor kan komen dat je baarmoeder gaat samen trekken. Uiteindelijk kwam ze pas met bijna 42 weken dus had een hele stash🤣 Als je het interessant vind is er veel op internet te vinden, colostrum is echt wonderwel!

19 dagen geleden

Reactie op LisaDeEerste

Wat gaaf he! Hier heb ik voor de bevalling met de hand colostrum gekolft en ...
Met wonderwel bedoel ik wonderspul🤣

18 dagen geleden

Bij mijn eerste had ik het met 13 weken, daar was ik even helemaal van van slag haha! Niet verwacht. Nu 17 weken en nog niks gezien 🙈

18 dagen geleden

Reactie op Hilal NL - TR

Ik ben 17+1 van eerste kindje, heb net ff lichtjes mijn tepel geknepen (de ...
Maar wel wat!!😜🦸‍♀️

18 dagen geleden

Jaa ik ook sinds een week, niet veel maar afentoe een druppel. Ben momenteel 17.6 weken. Ik dacht ineens huh voel ik nou nat en ja hoor 😂 mijn shirt had een paar vlekjes. Ik heb het overigs wel aan 1 kant. Heel bijzonder blijf ik het vinden😊

18 dagen geleden

Reactie op nisqu

Jaa ik ook sinds een week, niet veel maar afentoe een druppel. Ben momentee ...
Same here ja soms echt maar een druppeltje in mn beha maar idd heel bijzonder ja

18 dagen geleden

Had ik vorige keer ook. Wel pas later in de zwangerschap, maar het kan inderdaad al vrij vroeg. Ik had het toen ook vooral aan 1 kant. Had elke keer een flinke vlek in m'n pyjamashirt 😅 Ben nu 17+5 en nog niks te bekennen, maar vorige keer was ook later pas, dus nog ff geduld haha 🤭

18 dagen geleden

Had dit tijdens m'n vorige zwangerschap ook. Ook bijvoorbeeld als ik aan het knuffelen was of na seks 😅. Was bij mij wel een goed voorteken van een goede borstvoedingsperiode toen de kleine er was.

18 dagen geleden

Ik had dit vorige keer ook vanaf ongeveer 19 a 20 weken, en ik moest ook wel zoogcrompessen in, omdat het soms door mijn bh en shirt kwam (klein nat puntje). Na de geboorte (helaas een stilgeboorte) maakte ik ook direct veel melk aan. Dacht gisteren overigens ook wat opgedroogde melk op mijn tepel te zien, dus zie de bui alweer hangen dat het weer vroeg begint (nu 14+5).

18 dagen geleden

Ik geef nog steeds de borst aan mijn kindje ga van 1,5, hooguit 2x p.d. een beetje voor de troost, want veel komt er niet uit. Het was een beetje opgedroogd de laatste weken, maar nu heb ik wel al weer een soort colostrum.