9 Reacties

13 uur geleden

Ik ben nu 14 en 3 kilo aangekomen, is dat te veel?

13 uur geleden

Ik denk niet dat 5 kilo perse heel veel is hoor ? Eerste 12 weken is 2/2,5 kilo normaal en vanaf dan 450 gram per week.. ligt ook een beetje aan je bouw en aanleg om aan te komen. Ik heb ook de hele dag honger maar eet ook gewoon maar probeer de dingen wel gezond te houden soms lukt dit niet en dan geef ik gewoon toe

13 uur geleden

Herkenbaar 🙈 16 weken zwanger en 4.5 kilo aangekomen. Ik wil alles eten was los en vast zit 🤣 Probeer er niet al te veel aan toe te geven maar soms lukt het gewoon niet! Ik heb de gouden tip niet helaas en lees meer... Maar dan weet je dat je niet de enige bent 😊

12 uur geleden

Heb je honger in de zin van dat je misselijk wordt als je niet een en flauw? Dat je echt wat moet eten anders voel je je enorm slecht? D

12 uur geleden

Ik kwam vorige zwangerschap elke week een kilo aan. Ook honger en anders helemaal dissy. Nu weer trouwens maar kom nu minder snel aan. Maar gewoon aan toe geven anders voel je je echt naar, wordt later in de zwangerschap wel minder. En na de bevalling en met borstvoeding ben je echt alles binnen no time weer kwijt!💕lief voor jezelf zijn

11 uur geleden

Ik merk meer te moeten eten omdat ik anders een oncomfortabel en misselijk gevoel krijg. Voor m'n gevoel eet ik de hele dag door daardoor. Probeer ook maar gewoon kwark, extra boterhammen en fruit te eten. Niet te ongezond

11 uur geleden

Reactie op 28Annnnn

Ik kwam vorige zwangerschap elke week een kilo aan. Ook honger en anders he ...
Is niet altijd waar, ik viel niks af met borstvoeding en at echt niet veel.

11 uur geleden

Heel herkenbaar, je bent niet de enige haha! Ik ben nu 15 weken en ook al 4kg aangekomen. Ik word zelfs ‘s nachts wakker van de honger!

10 uur geleden

Reactie op nsh933

Heel herkenbaar, je bent niet de enige haha! Ik ben nu 15 weken en ook al 4 ...
Dat ‘s nachts wakker worden van de honger is écht kut. Ik raak dan niet meer in slaap zonder dat ik eerst iets eet. Zit ik dan een boterham te eten om 3u ‘s nachts. 💀