49 Reacties

2 maanden geleden

Hi! Hoeveel weken ben je? Ik heb dat vanaf week 9 ook een beetje - af en aan. Kwaaltjes nemen af en volgens de VK kan dat goed kloppen

2 maanden geleden

Ik heb gelezen en gehoord dat het een fabel is dat je kan “aflezen” aan kwalen hoe de zwangerschap verloopt. Probeer je niet te druk te maken hoe lastig dat ook is♥️

2 maanden geleden

6.6 nog maar

2 maanden geleden

Bij mijn eerste kindje had ik vrijwel nergens last van. Alleen mijn geur was sterker en dat verdween ook weer na een paar weken. Nu bij de tweede(18 september eerste echo) heb ik van alles: moe, misselijk, slecht slapen etc. Kan niet wachten tot dit weer voorbij gaat.🙈 Wat ik wil zeggen is dat ook als je niks voelt het er wel is. Daarbij nemen kwaaltjes ook af en bij de een gaat dat sneller als bij de ander. Probeer te genieten van je vakantie!🥰

2 maanden geleden

Hello .. Ik ben nu ongeveer 6 weken en 6 dagen en heb ook niet echt veel zwangerschap kwaaltjes. Alleen heel erg moe af en toe. Rugpijn veeldorst drogemond.

2 maanden geleden

Ik heb ook bijna geen klachten! En ben alweer 7w3d. Ook nog geen echo gehad. Maar inderdaad wat hier ook al eerder wordt gezegd, je kan je zwangerschap niet aflezen aan je klachten. Vertrouw op je lichaam en op je zwangerschap en probeer er inderdaad van te genieten. Een miskraam kan in dit stadium helaas bij iedereen, ook als je wel heel veel klachten hebt. Ik hoop echt dat je een beetje kan gaan genieten van je vakantie. Dat wachten, wachten, wachten is vervelend he! Het is zo veel fijner als er straks het kleine hummeltje gewoon voelen bewegen in ons buik. Heb vertrouwen 😊

2 maanden geleden

Reactie op nadinew1007

Hi! Hoeveel weken ben je? Ik heb dat vanaf week 9 ook een beetje - af en a ...
Hi Nadine! Ik ben 9+1 en heb dit ook. Zei de verloskundige tegen jou dat het vanaf dit termijn normaal is dat het afneemt?

2 maanden geleden

Reactie op laurianne

Hi Nadine! Ik ben 9+1 en heb dit ook. Zei de verloskundige tegen jou dat he ...
Yes dat dat kan! Die Hcg piek is vaak rond 9-11 weken. Bij mij zijn de kwaaltjes inmiddels weer allemaal terug .. ze zei wel; kwaaltjes of geen kwaaltjes; zegt niks over het verloop van je zwangerschap

2 maanden geleden

Reactie op nadinew1007

Yes dat dat kan! Die Hcg piek is vaak rond 9-11 weken. Bij mij zijn de kwaa ...
Oké top, dankjewel!! En hoop dat de kwaaltjes meevallen voor jou!

2 maanden geleden

Thanks meiden, het was fijn om het hier even te kunnen delen. Ik wil mijn partner er ook niet steeds mee lastig vallen, het is tenslotte ook zijn vakantie.

2 maanden geleden

Reactie op Pluim2404

Thanks meiden, het was fijn om het hier even te kunnen delen. Ik wil mijn p ...
Hele fijne vakantie! Lekker genieten, dan gaat de tijd ook weer lekker snel tot de echo 😀

2 maanden geleden

Ik ben nu 9.5 en ik heb ook de ene dag helemaal nergens last van ,en de andere dag dubbel zo een last ..

2 maanden geleden

Hier pas 7 weken, maar op wat last van obstipatie na nergens last van. Al 2 eerdere goede zwangerschappen gehad, maar nog nooit in de eerste weken zo goed als geen klachten gehad! Ook wij hebben nu vakantie, dus er is ook geen reden voor drukte, stress of haast. Dus alles op ons gemak, zal vast ook meehelpen.

2 maanden geleden

Hi, hier precies hetzelfde. Ook op vakantie en ik droom ook dat het mis is. Ik zit nu op 8+5 en wel al bijna 2 weken geleden 1ste echo gehad vanwege eerdere miskraam. Ook weinig tot geen kwaaltjes alleen sinds gister weer een beetje misselijk. Aanstaande donderdag de 2de echo en mn gedachtes gaan de hele dag op en neer. Doe wel mn best om te genieten van de vakantie en dat lukt ook aardig. Zo spannend allemaal. Dus probeer lekker te genieten. Vakantie is zo weer voorbij 🤭 fijne vakantie nog🤗

2 maanden geleden

Reactie op KelsLong

Hi, hier precies hetzelfde. Ook op vakantie en ik droom ook dat het mis is. ...
Hier ook precies het zelfde december miskraam gehad en nu zwanger van 8 weken en voel niks dikte van mijn borsten zijn ook weg ik ben zo bang ik durf verloskundige niet te bellen

2 maanden geleden

Reactie op Curley61

Hier ook precies het zelfde december miskraam gehad en nu zwanger van 8 wek ...
Oooh ik had precies ook in december een miskraam.. pff ik vind dit echt de ergste tijd die er is bah bah. Wanneer heb je de echo?

2 maanden geleden

Hoi, Ik heb een soortgelijk gevoel! Ben nu 7w4d en heb gisteren nogmaals een zwangerschapstest gedaan, had even de zekerheid nodig (en die kreeg ik). Wij hebben ook op 16 sept de eerste echo. Spannend! 🍀❤️

2 maanden geleden

Ja herkenbaar! Soms denk ik: misschien moet ik nog een keer testen om het door te laten dringen. İk heb donsdag mijn eerste echo

2 maanden geleden

Reactie op celizer

Hoi, Ik heb een soortgelijk gevoel! Ben nu 7w4d en heb gisteren nogmaals ee ...
Jaa ik heb zelfs ook overwogen om hier ergens een zwangerschapstest te halen.. maar als die niet goed is kan ik nog minder van mn vakantie genieten denk ik

2 maanden geleden

Ergens snap ik wel dat je je zorgen maakt, maar aan de andere kant geniet ervan! Wel of geen kwaaltjes hoeven niks te zeggen…. Ik voel mij al sinds week 5 hondsberoerd en ben bijna nergens toe in staat en dat is vrij lastig met een gezin, ik zou zo graag ruilen met mensen die nergens last van hebben ook al is het maar voor een uurtje!!