5 Reacties

2 maanden geleden

Zo kort denk ik sowieso niet. Wat ik er van begreep is dat het gaat om jouw lichaamstemperatuur. Dus als je te lang in een warm bad zit kan jouw temperatuur omhoog gaan en als dat te lang duurt zou het schadelijk kunnen zijn. Ik vind dit dus ook heel lastig want ik ga ook het liefst in een lekker heet bad 😂

2 maanden geleden

Reactie op surrogaat

Zo kort denk ik sowieso niet. Wat ik er van begreep is dat het gaat om jouw ...
Nee precies, en het was maar een laagje. Ik vul mijn bad nooit helemaal vol haha. Maar ik doe hem wel echt heet, dat je echt zoiets heb van hij is eigenlijk echt te heet. Maar goed, zal het voor de zekerheid maar niet meer doen haha. Gaat er denk ik vooral om dat je niet over verhit raakt toch?

2 maanden geleden

Ik had de vk gebeld toevallig hierover. We gaan naar vrienden die een jaccuzi hebben en vroeg me af of dit kwaad kon. Ze zei dat dit niet het geval was zolang het niet te heet en te lang was. Ik kon het vergelijken dat je lichaam denkt dat je koorts hebt. Dus voor 10-15 minuten is dat echt prima maar zorg daarna dat je wat afkoelt. Wil je wat langer blijven zitten zorg dan dat het water Max 37-38 graden is ☺️

2 maanden geleden

Reactie op adlx

Ik had de vk gebeld toevallig hierover. We gaan naar vrienden die een jaccu ...
Bedankt voor je berichtje!😊 Maar meestal is een jacuzzi niet zo warm als het bad waar ik in ga las ik, ik zat vanmorgen ook echt wel in een bad van 40 graden.

2 maanden geleden

Ja, zoals ik begreep kan je het beter niet doen ivm lichaamstemperatuur wat dan te hoog wordt en dat je lijf denkt dat je koorts hebt en daarop reageert voor bijv de baby. Maar je kan altijd zelf even bellen naar je vk. Zeker als je lijf het gewend is zal dat anders zijn..