13 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb dit 2 keer gehad bij mijn vorige zwangerschap (zoontje nu 16 maanden) en bij deze zwangerschap nog heel pril, dat de eerste test na aflees tijd een heel heel licht streepje zichtbaar was. Test van Kruidvat had ik, lijkt op deze. Volgende dag binnen de aflees tijd een positieve uitslag met heeeel licht streepje. Dus zou zo maar kunnen, ik hoop het voor je!

2 maanden geleden

Reactie op MD2016

Ik heb dit 2 keer gehad bij mijn vorige zwangerschap (zoontje nu 16 maanden ...
Bedoel met “het zou zo maar kunnen” dat je zwanger bent en hopelijk geen indroog streepje is!

2 maanden geleden

Hee dit had ik ietsiepietsie donkerder met mijn vorige zwangerschap. Al weggegooid toch nog gekeken en een heel licht streepje de dag erna was het beter. Volgens mij kan je wel beter 2 dagen wachten dan is je hcg weer verhoogd. Maar k zie wel iets dus ik hoop mee🩷

2 maanden geleden

In het echt is hij ook wat donkerder. Foto is een beetje vaag. Ik ga maar duimen en over een paar dagen nog maar eens testen 🙏 bedankt voor jullie reactie, geeft me hoop 😊

2 maanden geleden

Ik heb met deze testen wel vaak indrooglijntjes gehad. Ook zie je die voorgedrukte streep vrij goed als ie ingedroogd is. Dacht dus 2 maand geleden dat het misschien toch gelukt was wat helaas niet het geval was. Maaaaar, deze reageren naar mijn idee ook niet zo gevoelig als andere testen volgens mij. Heb je al eens een early action test geprobeerd? Daar wat het bij mij eerder beter te zien🙊 heel veel geluk gewenst in ieder geval 🍀

2 maanden geleden

Heb je nog een keer getest?

2 maanden geleden

Heb er vanmorgen nog een gedaan en hetzelfde verhaal. Eerst niks en na een tijdje wel een lijntje. Over een paar dagen dus nog maar een keer testen, tenzij ik ongesteld word

2 maanden geleden

Reactie op CT1996

Heb er vanmorgen nog een gedaan en hetzelfde verhaal. Eerst niks en na een ...
Heey, ik heb dit dus ook bij de eerste wou ik hem weg gooien en zag ik een heel dun streepje .2 dagen later weer zelfde verhaal maar dan dikker maar even licht. Ik vraag mij af of het klopt. Maar ik duim voor ons allebij🍀

2 maanden geleden

Ik had ook een enorme indrooglijn bij de kruidvat test. Echt donker donker, snapte er niks van want binnen de afleestijd was er niks te zien. Die lijn was ook zo grijs als maar kan.. Tot mijn verbazing op nod 1 dag bloedverlies gehad wat zeer raar was want sinds de vorige zwangerschap bloedde ik liters voor mijn gevoel😂 toch maar weer getest en ineens positief

2 maanden geleden

Ik vind deze van de kruidvat erg onbetrouwbaar. Ik had 3 negatieve tests van deze ( de dag van mijn menstruatie dag 7 erna dag 8 erna) Mijn onderbuik gevoel zei wat anders en met clearblue was hij direct positief (2maal) ik zou nog een ander soort proberen!

2 maanden geleden

Helaas toch ongesteld geworden ☹️

2 maanden geleden

Reactie op jeanin

Ik heb met deze testen wel vaak indrooglijntjes gehad. Ook zie je die voorg ...
Action testen zijn helaas ook niet altijd even betrouwbaar ik had een heel licht streepje en een digitale van clear bleu gaf 3 + weken aan

2 maanden geleden

Reactie op Celine3

Action testen zijn helaas ook niet altijd even betrouwbaar ik had een heel ...
Nee klopt. Had ik deze keer ook last van, alle testen inc action bleven heel lang heel licht terwijl de CB echt al wel heel duidelijk was. Maargoed zit ook een flink prijsverschil in. Maar bij de action testen in ieder geval geen voordrukstrepen te zien en dus valse hoop.