10 Reacties

2 maanden geleden

Innestelingsbloeding: Wanneer het vruchtje zich in het baarmoederslijmvlies vastzet, kan er een bloeding optreden. Dit gebeurt dan tussen de vierde en zesde week. Contactbloeding: Zodra je zwanger bent is de buitenkant van de baarmoedermond extra gevoelig. De baarmoedermond kan daarom sneller bloeden.

2 maanden geleden

Reactie op naomimaart2003

Innestelingsbloeding: Wanneer het vruchtje zich in het baarmoederslijmvlies ...
Dankjewel lieve Naomi! Ja wel is dit de tweede nacht al die ik kramp heb 😢! Met bloed

2 maanden geleden

Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap wel en nu bij mijn 2e niet. Innestelingsbloeding

2 maanden geleden

Reactie op Lumpsum

Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap wel en nu bij mijn 2e niet. Inneste ...
Oh!! Ik heb nu de tweede dag al bloedingen met kramp! 😪 en kan niet goed slapen. Echo laten maken kan alleen de holte zien! Over twee weken terug komen. Maar denk eerlijk gezegd dat ik een miskraam heb gehad 😿

2 maanden geleden

Reactie op barbarabarros

Oh!! Ik heb nu de tweede dag al bloedingen met kramp! 😪 en kan niet goed s ...
Alvast veel sterkte moest dit echt zo zijn ❤️‍🩹

2 maanden geleden

Reactie op Lumpsum

Alvast veel sterkte moest dit echt zo zijn ❤️‍🩹
Dankjewel, inderdaad 😪❤️🫶🏻! Komt goed

2 maanden geleden

Reactie op barbarabarros

Oh!! Ik heb nu de tweede dag al bloedingen met kramp! 😪 en kan niet goed s ...
Als dit zo is, heel veel sterkte gewenst 🙏🫶

2 maanden geleden

Reactie op naomimaart2003

Innestelingsbloeding: Wanneer het vruchtje zich in het baarmoederslijmvlies ...
Ik ben rond de 5/6 weken zwanger, heb sinds vannacht ook helder rood bloeding, alleen tijdens plassen en afvegen. Vannacht kwam er wel een stolsel mee maar heb geen krampen niks, nu niet en vannacht ook niet. Bloed nog steeds heel lichtjes alleen tijdens afvegen. We waren van plan seks te hebben vannacht maar uiteindelijk toch niet gedaan. Kan het daar doorkomen? Dat ik m’n opgewonden voelde, m’n baarmoeder daardoor wat samentrok? Daarvoor was er exht helemaal niks aan de hand namelijk. Maar maak me wel zorgen om die stolsel 😭

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Ik ben rond de 5/6 weken zwanger, heb sinds vannacht ook helder rood bloedi ...
Hey! Seks kan er inderdaad voor zorgen dat je wat bloedverlies krijgt. Ik zou persoonlijk even afwachten tot maandag. Als het maandag nog is zou ik even de verloskundige bellen. ☺️, maar als het jou een fijner gevoel geeft om vandaag te bellen kun je dat ook gewoon doen voor de zekerheid. Succes :)

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Ik ben rond de 5/6 weken zwanger, heb sinds vannacht ook helder rood bloedi ...
Ik zou persoonlijk toch echt even vandaag bellen. Meer voor je eigen geruststelling