36 Reacties

9 maanden geleden

38+2 ivm plots hoge bloeddruk, geen zwangerschapsvergiftiging

9 maanden geleden

Ik 15 jaar geleden; met 38 weken ingeleid

9 maanden geleden

40+4 hoge bloeddruk en uiteindelijk ook zwangerschapsvergiftiging

9 maanden geleden

Ik met 37 + 3 alleen hoge bloeddruk geen verschijnselen van zwangerschaps vergiftiging

9 maanden geleden

40+2 omdat het bleef stijgen en mijn urine niet helemaal schoon was. Uiteindelijk geen zwangerschapsvergiftiging.

9 maanden geleden

Rond 38 weken

9 maanden geleden

Hoe hoog was jullie bloeddruk als ik vragen mag? Ik heb ook ineens een hogere bloeddruk( laatste twee metingen)maar niks over vervroegde bevalling gehoord.

9 maanden geleden

Hier ook een hoge bloeddruk 140/95 mmHg. Vandaag 36 wkn. Urine was goed. Morgen weer controle.

9 maanden geleden

Ik moet morgenavond binnen voor ontsluiting te creëren en dan donderdag het effectieve inleiden. Ik ben dat 38+5. Voorkeur is 39 weken maar omwille van een operatie bij mijn papa die voor onze hond zorgt, is het twee dagen naar voor geschoven.

9 maanden geleden

Ik neem al heel wat weken medicatie om bloeddruk onder controle te houden. Mijn onderdruk gaat anders steeds boven 90. Mijn bovendruk is wel normaal. Geen zwangerschapsvergiftiging of andere symptomen.

9 maanden geleden

Reactie op Maria29

Hoe hoog was jullie bloeddruk als ik vragen mag? Ik heb ook ineens een hoge ...
Ik kreeg uiteindelijk verschijnselen van vergiftiging, maar deze werd uitgesloten. Toen bij onderzoek al 2cm ontsluiting, dus gestript en verder de dag erna met weeënopwekkers. Dus in eerste instantie ook geen directe actie hoor

9 maanden geleden

Reactie op Maria29

Ik begon met 149/81 bij mijn allereerste meting, daarna zakte mijn bloeddruk gedurende mijn zwangerschap, maar op 39+6 was deze weer 150/95, waarna ik ben doorverwezen en ik uiteindelijk met 40+2 ben ingeleid. Ik had verder geen klachten die op een zwangerschapsvergiftiging duidden. Gek genoeg zijn mijn laatste 2 zwangerschappen helemaal goed wat betreft bloeddruk…

9 maanden geleden

Oja dankjewel dames! Ik zit er iets onder 135/80 maar kom van een altijd lage bloeddruk dus voor mij ineens flink. Morgen weer een extra controle en idd de urine was verder goed. We wachten het af vandaag 38 weekjes 🤞 spannend allemaal.

9 maanden geleden

Bij 38+1 werd het balonnetje geplaats.

9 maanden geleden

37, Wel zwangerschapsvergiftiging erbij..ze wilde zolang de kleine het nog goed deed het liefst zo lang mogelijk wachten

9 maanden geleden

De eerste 151/95 met 39.1 De tweede 145/95 met 38.5 En nu de derde morgen ingeleid met 145/90 dan ben ik 38.6. Spannend!

9 maanden geleden

De eerste 151/95 met 39.1 De tweede 145/95 met 38.5 En nu de derde morgen i ...
Wij worden ook morgen ingeleid. Succes!

9 maanden geleden

Reactie op Maria29

Oja dankjewel dames! Ik zit er iets onder 135/80 maar kom van een altijd la ...
Hoeveel was je altijd lage bloeddruk? Ben benieuwd hoeveel het gestegen is. Spannend, succes!

9 maanden geleden

Reactie op Maria29

Ik begon de zwangerschap met 129/80. Vorige week 135/82 en nu ineens 135/89. Urine was wel goed. Morgen opnieuw de bloeddruk meten.

9 maanden geleden

Reactie op Krissy790

Ik begon de zwangerschap met 129/80. Vorige week 135/82 en nu ineens 135/89 ...
Goed in de gaten houden dus, succes 🍀