9 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb een paar dagen menstruatie krampen gehad. Aangezien ik nu zwanger ben ga ik er vanuit dag dit innestelingskrampen waren :)

3 maanden geleden

Ik heb wel krampjes gehad rond 6-7 dagen DPO en net positief getest met 9DPO.

2 maanden geleden

Hier eergister (7 dagen DPO) krampen en rugpijn, gister een tuurstreepie en vanochtend positief getest. Ik voel nog altijd wel wat krampjes, maar dan kan ook van m’n darmen zijn die het altijd wat lastig hebben met de vliegende hormonen 🤭

2 maanden geleden

Ik heb inmiddels ene positieve test!!

2 maanden geleden

Gefeliciteerd 🥳

2 maanden geleden

Ik heb endometriose, dus heb ik altijd wel steken en krampen in mijn buik. Ik voel ook maandelijks mijn eisprong. Alleen deze maand voelde het toch net wat anders. Ik heb een aantal scherpe steken gehad en ook in mijn onderrug. Voor mijn gevoel wist ik dat het de innesteling was, maar wilde niet teleurgesteld zijn. Toch een vroege test gedaan en was negatief. 26 juli dag van mijn menstruatie dacht ik nou laat ik toch nog een test doen voor ik ga slapen. En ja hoor positief, en ik word vandaag gebeld om een afspraak in te plannen bij fertiliteit. Kan ze vertellen dat ik zwanger ben!!!!

2 maanden geleden

Ja, ik. Nu net zwanger: 5e week. Maar heb ij week 3 en 4 de innesteling gevoeld. Net als de vorige keer voel ik dan allemaal trillingen in mijn onderbuik gedurende een aantal dagen. In dit geval duurde dat ongeveer 1.5 week. Vorige keer precies hetzelfde. Net alsof er een mobiele telefoon trilt.

2 maanden geleden

Ik heb het gevoeld! We hebben ovulatietesten gebruikt en was daardoor zo zeker van dat we op het juiste moment geprobeerd hadden. Ten tijde van de innesteling voelde ik diep in mijn onderbuik menstruatie-achtige krampen en steken. Al vrij snel twee x een vroege test van de Kruidvat gedaan. Die waren beide negatief waardoor ik even twijfelde aan mezelf. Maar ik bleef het gevoel hebben dat het gelukt was. En ja hoor, op drie dagen overtijd weer getest en die was positief. Inmiddels ben ik 6+4.

2 maanden geleden

Hier ook menstruatie achtige krampen op 8/9 dpo, 9dpo testte ik ‘s avonds licht positief met een early!