18 Reacties

2 maanden geleden

als ik heel eerlijk ben dan zie ik niks sorry

2 maanden geleden

Ik zie eerlijk gezegd geen streep

2 maanden geleden

Ik zie helemaal geen tweede streepje. Is dit zo'n verticale of horizontale?

2 maanden geleden

Ik zie helaas niks sorry !

2 maanden geleden

Ohh ik zie nu ook dat het hier niet zichtbaar is… moment ik zal even hier een nieuwe plaatsen

2 maanden geleden

Ik zou even een andere test kopen! Mijn ervaringen met deze testen zijn slecht 😖 Heel vaak een dun lijntje zoals dit gehad.. toen was ik niet zwanger. Hopelijk jij wel en is een andere test wel duidelijk! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Jajanee

Ohh ik zie nu ook dat het hier niet zichtbaar is… moment ik zal even hier e ...
Als je twijfelt of het een indrooglijn is misschien nog een test doen? Die van de action vind ik persoonlijk wel fijn, en heb zelf de clearbleu met wekenindicator gedaan om het echt zeker te weten.

2 maanden geleden

Ik sluit me bij de reacties aan. Ik heb ook betere ervaringen met andere merken!

2 maanden geleden

Reactie op Lisse84

Ik zou even een andere test kopen! Mijn ervaringen met deze testen zijn sle ...
Ik had juist de cb gekocht omdat de andere testen gisteren ook vafe lijntjes gaven… maar idd ik zal dan een van de action kopen

2 maanden geleden

Deze test zijn helaas vaak niet betrouwbaar. Ik heb al 3 maal een vals positieve test gehad met deze CB. Mijn advies is om toch een andere test te halen voor de zekerheid.

2 maanden geleden

Reactie op Jajanee

Ik had juist de cb gekocht omdat de andere testen gisteren ook vafe lijntje ...
Ja snap ik hoor! Je zou verwachten een duur goed merk maar helaas vaak vals positief met zo’n dun lijntje. De wekenindicator van clearblue is wel goed vind ik, maar ook weer zo prijzig. Gewoon van de Kruidvat of action vooralsnog doen, ook gewoon goed! 😊

2 maanden geleden

Ik kom je weer tegen na je (helaas) vervelende afloop van een topic. Deze testen zijn helaas niet heel betrouwbaar.. heb je een vroege digitale? Die heeft net zoveel HCG nodig als deze, en als je testen positief zijn dan gaat die zeker “zwanger” aangeven!

2 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Ik kom je weer tegen na je (helaas) vervelende afloop van een topic. Deze t ...
Nee die heb ik niet. Ik zal die dan maae kopen… je zou denken dat de cb juist betrouwbaar is

2 maanden geleden

Reactie op Jajanee

Nee die heb ik niet. Ik zal die dan maae kopen… je zou denken dat de cb jui ...
Echt hè.. ondanks die prijs he! Maar helaas is dat dus niet zo 🫣 alleen de digitale wel natuurlijk..

2 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Echt hè.. ondanks die prijs he! Maar helaas is dat dus niet zo 🫣 alleen de ...
Ik heb mijn man gestuurd voor een digitale test😂

2 maanden geleden

Reactie op Jajanee

Ik heb mijn man gestuurd voor een digitale test😂
Hahahah 🤣 goed zo haha , zeg wel dat hij de vroege testen pakt dan

2 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Hahahah 🤣 goed zo haha , zeg wel dat hij de vroege testen pakt dan
Goed idee haha

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu met je?