101 Reacties

één maand geleden

Reactie op littlething

Als je niet meer weet of je die ochtend foliumzuur hebt geslikt, maar dan o ...
Haha heel herkenbaar!!

één maand geleden

Je de geur van koffie ineens niet meer kunt verdragen… En voorheen niet zonder kon

één maand geleden

Reactie op littlething

Als je niet meer weet of je die ochtend foliumzuur hebt geslikt, maar dan o ...
Dit is echt herkenbaar haha! En dan niet alsnog durven innemen, bang dat je dan misschien een dubbele dosis binnen krijgt...

één maand geleden

Als je al 3x een pinpas kwijt bent geweest 🫣🫣 mijn man wordt gek van mij 🤣

één maand geleden

Reactie op Suus399

Ja ik ook! Onze jongste doet mij dan ook na inmiddels 🤣
Voor mij ook heel herkenbaar!! . Gebruik nu paradontax en heb sindsdien niet meer over gegeven bij het tandenpoetsen. Blijkbaar is de mint in de meeste tandpasta's een trigger voor mij

één maand geleden

Je savonds in bed ligt te huilen omdat je een uitnodiging krijgt voor een feestje en je bedenkt dat de tijd zo snel gaat en bang bent dat je kind te snel groot wordt 😭 en ik huilde vanmorgen ook omdat er een kopje op mijn teen viel. En toen ik mijn dreumes weer zag om het zelfde als gisteravond. Pffff zelfs mijn partner had medelijden hahaha

één maand geleden

Je een enorme fan van chocolade bent en je er nu niet aan moet denken om het te eten. 🤨

één maand geleden

De wc je nieuwe beste vriend is 🚽 🤢

één maand geleden

Je honger hebt, maar de gedachte aan eten je doet kokhalzen. Dat je niet te veel, maar ook niet te weinig moet eten. Dat je van alles wat je normaal heerlijk vindt (chocolade/koffie), nu walgt....

één maand geleden

Je rare dingen zegt, zonder het zelf door te hebben.. Ik bestelde laatst een ‘kippenborst’ bij de slager ipv een eendenborst.. 🤣 Het is dat die jongen me eerst raar aankeek, het toen ging navragen bij zijn collega en hij er toen achter kwam dat ik eendenborst bedoelde 😆 Had iets met ‘borst’ in mijn hoofd, weet ik veel 😂 moest wel lachen om mezelf 😁 (mijn man zei later dat je kippenborst gewoon kipfilet noemt..!)

één maand geleden

Ik niet uit mijn woorden kom en vergeetachtig wordt. En als ik opeens goed ruik. (Buiten zwangerschap ruik ik slecht)

één maand geleden

Je het liefst tegelijk met je kind naar bed wil om 19.00u 😅

één maand geleden

..je het doosje foliumzuur in je hand hebt maar twijfelt of je er net wel of niet eentje hebt genomen..😂😬

één maand geleden

..je het huishouden doet en tussen de klussen door minimaal een uur moet rusten...

één maand geleden

Reactie op littlething

Als je niet meer weet of je die ochtend foliumzuur hebt geslikt, maar dan o ...
Omg ja, vooral deze!! Hahah. Zo herkenbaar.

één maand geleden

Je de hele dag het gevoel hebt alsof je bij een all you can eat restaurant geweest bent, maar aan de andere kant ook weer honger hebt 🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Je midden zomer zin hebt in erwtensoep met roggebrood en dat het enige is dat lekker klinkt en niet misselijk maakt.

één maand geleden

Als je honger hebt maar tegelijkertijd ook weer niet omdat alles waar je een hap van neemt ervoor zorgt dat je misselijk wordt/gaat overgeven

één maand geleden

Oja en moe, niet gwn moe, maar verschrikkelijk moe

één maand geleden

Als je…. boodschappen haalt bij de albert heijn, naar de zelfscan gaat en alles scant, dan naar huis gaat zonder te betalen (hoe ik door de poortjes ben gekomen geen idee) en dan thuis kom en er achter kom nooit betaald te hebben 🙈. (de dag er na is mijn man naar de AH gegaan, heeft situatie uitgelegd en gezegd dat ik zwanger ben en alsnog betaald… als bedankje kreeg ik een bos bloemen 😇)