101 Reacties

één maand geleden

Je weet als je zwanger bent als je alles kwijt raakt binnen een mum van tijd en dingen op verkeerde plekken terug zet

één maand geleden

Ik weet dat ik zwanger ben als mijn vriend mijn borsten absoluut niet kan/mag aanraken omdat zo ontzettend gevoelig zijn. 🫢😅

één maand geleden

Als je op de menukaart goed moet bestuderen wat je nu zin in hebt en wat ook mag..

één maand geleden

Je inmiddels moet spugen van tandenpoetsen 😮‍💨

één maand geleden

Als je moet huilen om een filmpje over katten.🫣

één maand geleden

Boodschappen doen, terug naar de auto en op de passagiersstoel gaan zitten en wachten totdat we konden rijden. En dat terwijl ik alleen was, vriendlief was thuis met de kleine... OEPS 😅

één maand geleden

... de douchestraal je tepels pijn doet

één maand geleden

Reactie op littlething

Als je niet meer weet of je die ochtend foliumzuur hebt geslikt, maar dan o ...
Haha dat heb ik ook! Ik leg nu begin van de week 7 pilletjes uit. En dan weet ik altijd of ik hem die dag al genomen heb ☺️

één maand geleden

- Als je even de benen omhoog legt, en vier uur lwter weer wakker wordt. - Als bepaalde wasmiddel ineens naar ijzer ruikt ipv frisse was. - Als je halverwege taken gewoon wegloopt en je man het weer onafgemaakt aantreft. Ook geen idee meer dat ik ermee bezig was...

één maand geleden

.. Je het ene moment bv zin hebt in kipnuggets, manlief dit haalt en maakt en vervolgens staat het me zo tegen en laat ik het staan 🙈

één maand geleden

Als je walgt van de deo van je vriend die je normaal zelf juist altijd aanschaft voor t lekkere geurtje!

één maand geleden

Je elke keer tegen je man zegt dat hij genoeg eten moet koken en het echt te weinig is, maar ik vervolgens mijn bord niet meer leeg krijg. 😂

één maand geleden

Als je 24BABY opeens je nieuwe sociale media is 😜

één maand geleden

Dat als je man thuis komt. En je hem zo vind stinken dat hij uit je buurt moet blijven. 🙈

één maand geleden

Allemaal herkenbare dingen! Ik kan niet wachten tot het volgende trimester waarin we nieuwe dingen gaan ervaren 😁

één maand geleden

Reactie op Mamavan862

Dat als je man thuis komt. En je hem zo vind stinken dat hij uit je buurt m ...
Die van mij smakt ineens op 100 decibel (vind ik dan) 😂😂

één maand geleden

Reactie op michelle19902504

huissleutels op tafel leggen, naar buiten lopen, deur achter me dicht trek ...
Dat heb ik normaal ook al .. 🥲

één maand geleden

..je geen goede houding kan vinden in bed. Als je op je buik ligt doen je borsten pijn, en op je zij en rug doet je onderrug pijn..

één maand geleden

Je de maaltijd van 5 dagen geleden met ovenschaal en al in de kliko gooit omdat je misselijkheid het niet kan verdragen de etensresten eruit te schrapen en schoon te maken 🤢

één maand geleden

Ik voel Mij vandaag wel echt heel erg opgeblazen. 8 weken en 2 dagen zwanger. Meer die daar last van hebben?