115 Reacties

2 maanden geleden

Dat als je man thuis komt. En je hem zo vind stinken dat hij uit je buurt m ...
Haha zo herkenbaar. Als hij op blote voeten loopt trek ik hem sokken aan kan gewoon echt geen enkele geur van hem verdragen zolang hij niet net gedoucht is

2 maanden geleden

Reactie op Wondertje0425

..je geen goede houding kan vinden in bed. Als je op je buik ligt doen je b ...
Een zwangerschapskussen was voor mij echt de uitkomst! Het helpt bij mij tegen de rugpijn bij het slapen op mijn zij!

2 maanden geleden

Reactie op ivfwonder94

Haha zo herkenbaar. Als hij op blote voeten loopt trek ik hem sokken aan k ...
Hahaha dit herken ik zo!

2 maanden geleden

Een luier verschonen en moeten overgeven van de lucht.

2 maanden geleden

Je het schoongemaakt toilet vind stinken (naar urine oid) en de rest van de familie het niet ruikt 😅

2 maanden geleden

Ik heb mijn manager vorige week ingelicht. Ze zei ik wist het! Jouw hoofd spreekt altijd boekdelen tijdens meetings en je hebt de laatste tijd zo’n neutraal hoofd 🤣 deze had ik nog niet gehoord en moest er erg hard om lachen

2 maanden geleden

Als de douche straal mijn tepels raken en sta te jodelen onder de douche van de pijn 🙃

2 maanden geleden

Je buiten "ff achter de hond aan huppelt" en kapot gaat van de pijn in je borsten van het huppelen! 😬 Je je voelt alsof je de hele dag in de achtbaan gezeten hebt en toch honger hebt maar er niks bij kan vanwege het gevoel. En dus misselijk als een hond boven de pot hangt te kokhalzen maar er niks omhoog komt (gelukkig)🤢 Je ineens weer migraine-sterretjes ziet elke dag en je zo moe bent dat je je nu al oma voelt 😅 en je geheugen je zo enorm in de steek laat dat je echt niet meer weet of je je supps al hebt genomen die ochtend. En wat ik ook lees, je je weer zorgen maakt over dat en je geen dubbele dosis wil nemen.🤯 Je je schuldig voelt over het weinige bewegen vanwege de vermoeidheid maar dat je alleen maar daaraan wil toegeven. En je je zorgen maakt over hoe je dit toch in hemelsnaam allemaal moet gaan doen als er hopelijk nog een zwangerschap volgt in de toekomst.😮‍💨🥹 Hahaha wel een leuk topic, moet enorm lachen om al die herkenbare verhalen van jullie! Niet omdat het zo grappig is maar wel omdat het zo herkenbaar is. En heb het er vaak thuis over maar ben ergens diep van binnen blij om al die dingen.... zo voelt het echter en is het als een bevestiging, gek genoeg misschien.. 😅😆🙈

2 maanden geleden

je moet niezen en daarna meteen kokhalzen!

2 maanden geleden

Reactie op hafida230

Ik voel Mij vandaag wel echt heel erg opgeblazen. 8 weken en 2 dagen zwange ...
Ik ben ook vandaag 8 weken en 2 dagen en heb dit ook. Eerst vooral s,avonds echt een opgeblazen buik maar nu al sinds ik vanochtend op ben gestaan.

2 maanden geleden

Als je de kruidenvoorraad drie kamers verderop kan ruiken 🤢

2 maanden geleden

Reactie op hafida230

Ja ik ook, ik kan niet alle dagen meer m’n gewone spijkerbroeken aan (en dat zijn m’n lievelings, nu al balen!). Ze passen gewoon echt niet dicht.

2 maanden geleden

Oh jaaa ennn: je ineens de koelkast plundert voor flinterdunne kipfilet van de jumbo en jong belegen kaas. En die dromen!! Zoooo raar en zooo levendig en gedetailleerd 🤣🤣

2 maanden geleden

Je nadat je net hebt overgegeven naar de supermarkt rijd voor een doos frikadellen omdat je daar perse zin in hebt

2 maanden geleden

Als je dochter constant vraagt: mama heb je een baby in de buik? (Mama ontkent) en zei nog aanvult met: denk het wel 😂

2 maanden geleden

Reactie op michelle06

Een zwangerschapskussen was voor mij echt de uitkomst! Het helpt bij mij te ...
Ja ik zat er ook aan te denken, maar wil het even uitstellen tot de termijnecho..

2 maanden geleden

Reactie op hafida230

Zeker! Verschilt per dag. Ik zweer bij Norrit, is veilig, natuurlijk en vrij verkrijgbaar bij drogisterijen. Gebrui het al jaren ivm prikkelbare darmen wanneer het nodig is, het helpt tegen diarree maar dus ook tegen gasbuik en heb er nog nooit obstipatie van gekregen mocht je dat denken. In de rimboe eten ze ook houtskool (dus norrit) bij buikpijn en buikloop.

2 maanden geleden

Reactie op Julianna20

Als je dochter constant vraagt: mama heb je een baby in de buik? (Mama ontk ...
Kinderen zijn geweldig hè... Ze zijn gewoon.. connected

2 maanden geleden

Als elk uur vd dag een PRIMA bedtijd is. En je dan na twee drie uur dutten moet plassen, weer ff gaat liggen en rustig dubbel zo lang doorslaapt

2 maanden geleden

Reactie op TinyTao25

Zeker! Verschilt per dag. Ik zweer bij Norrit, is veilig, natuurlijk en vri ...
Wat een goed idee! Ik heb ook prikkelbare darm syndroom en mega veel last tijdens zwangerschappen. Ik ga er morgen meteen achteraan.