115 Reacties

2 maanden geleden

Als je voor de 188ste keer die dag moet plassen en gewoon moe wordt van het heen en weer lopen. En dan heb ik het nog niet eens over 's nachts🙈

2 maanden geleden

.. ik prikkelende borsten krijg als ik naar schattige baby diertjes kijk of een hele kleine baby hoor huilen 🥹 voorbereiding op toeschietreflex....???

2 maanden geleden

Je 's nachts moet plassen en eenmaal terug in bed niet kan slapen, omdat je de carnavalskraker "s nachts na tweeën dan gaan we met z'n allen naar beneden" in je hoofd hebt 🥳

2 maanden geleden

De hele dag honger hebben, iets gaan eten, en daarna meteen spijt hebben en me compleet opgeblazen en beroerd voelen na die tijd🙈 Alles opeens 100x sterker ruikt en walgt van de meest simpele geurtjes. Zin hebben in patat uit de airfryer, ze bakken en vervolgens het naar niks vind smaken en ze dus maar weggooit 🙈

2 maanden geleden

Je aan al je broodbeleg ruikt om te bepalen of je het vandaag kan eten of dat je er misselijk van wordt

2 maanden geleden

..je van een afstand kunt ruiken welke chips je man aan het eten is 🤢

2 maanden geleden

Je savonds in bed gaat liggen en na 10 min een mega misselijkheid aanval krijgt. 🤢 en je dan zo concentreert op ‘niet spugen’ dat je in slaap valt zonder je wekker te hebben gezet. 😅😅

2 maanden geleden

Als je misselijk word van haast, dit heb ik zowel met wandelen/fietsen/scooter als auto🤣 voorheen smeerde ik ook m'n brood of crackers vooruit maar nu 1 per keer om te kijken hoe het valt en of er nog iets bij kan😅

2 maanden geleden

Reactie op mijndroom93

Je savonds in bed gaat liggen en na 10 min een mega misselijkheid aanval kr ...
😂😂😂😂hahaha mijn streid al 5 weken elke nacht hahaha

2 maanden geleden

Reactie op Wondertje0425

Wat een goed idee! Ik heb ook prikkelbare darm syndroom en mega veel last t ...
My bad, het heet Norit. Bij de online drogist is t veel goedkoper! Die van 180st.

2 maanden geleden

Je thee zet, deze koud laat worden, hem in de magnetron zet voor en tweede poginf en na een uur beseft dat je wederom koude thee naast je hebt staan. Maar ook even een 'glaasje' water willen drinken en in één slok 4-5 dl weg kan drinken 😇

2 maanden geleden

Reactie op TinyTao25

My bad, het heet Norit. Bij de online drogist is t veel goedkoper! Die van ...
Klopt ik ken het. Maar goed dat je nog even reageert, want ik ben het helemaal vergeten 🙊

2 maanden geleden

Je man niet kunnen uitstaan....

2 maanden geleden

..je moet kolkhalzen van je neus snuiten of hoesten 👀

2 maanden geleden

Reactie op Nasima24

Je man niet kunnen uitstaan....
🤣🤣 die is ook herkenbaar hahahahahaaa....

2 maanden geleden

Je zin hebt in mosterd en dan gaat bedenken wat je erbij kan eten zodat je het ook écht kan eten

één maand geleden

Als je meditatiepoef nu wordt gebruikt als poepkruk 😂

één maand geleden

Je om t half uur weer iets moet eten, anders misselijk

één maand geleden

Je weggaat van je werk en direct richting de Subway rijdt voor een wrap chicken teryaki

één maand geleden

Reactie op TinyTao25

Zeker! Verschilt per dag. Ik zweer bij Norrit, is veilig, natuurlijk en vri ...
Heb zelf ook prikkelbare darmen, maar als ik Norrit neem kan ik 3 weken niet poelen 😅