9 Reacties

茅茅n maand geleden

Nou ik was tijdens de vorige zwangerschap 13 weken lang erg misselijk & het is echt een jongetje geworden haha 馃榾. Chinese kalender klopte dan weer wel haha. Ben benieuwd of het nu weer klopt

茅茅n maand geleden

Er gaan zoveel verhalen de ronde, ook tegenstrijdige 馃え dus het is mega verwarrend soms! Ik heb een jongen en een meisje en had zo'n beetje dezelfde symptomen, dus ik denk dat daar echt geen pijl op getrokken kan worden. Wordt echt wachten tot de echo!! Duurt veel te lang he haha

茅茅n maand geleden

Ik vind de Ramzi theorie wel interessant. 馃槄

茅茅n maand geleden

Ik had twee keer een redelijk vergelijkbare zwangerschap en heb een meisje en een jongen 馃檲

茅茅n maand geleden

Agh ik heb het ook zo erg nieuwsgierig! Ik heb een zoo tje en werd misselijk vanaf 8 weken en echt alleen in de ochtend, met braken erbij. Nu vanaf 5 weken eigenlijk de hele dag een weeig gevoel. Maar het is allemaal zo tegenstrijdig! Ik had volgens alle bakerpraatjes een meisje moeten krijgen (had ook zin in zoet) maar kreeg toch een jongen. En nu heb ik meer dat de bakerpraatjes op een jongen duiden, zou het dan een meisje worden. Geen idee, het wordt nagelbijten tot de echo!

茅茅n maand geleden

Bij mijn dochtertje was ik nauwelijks misselijk en ben ik echt door de zwangerschap gehuppeld 馃槉 Tussen 7-9 weken was de 'piek' en die misselijkheid was prima te temmen met een mandarijntje of een cracker. Als ik maar bleef snacken, vooral fruit. Nu (6wk) voel ik me eigenlijk vrijwel hetzelfde, dus wie weet. Ik zal updaten over 10 weken, als ik t weet 馃槄

茅茅n maand geleden

Ik ebn ook zo benieuwd, wat het word. Heb donderdag mn eerste echo. Hopelijk is alles goed en kunnen we gaan genieten. Ik denk ergens dat het een meisje word. Geen idee waarom maar dat zegt mn voorgevoel馃槉

茅茅n maand geleden

Haha de misselijkheid vertrouw ik niet meer op! 1e was ik amper misselijk, 2e was een HG zwangerschap, echt extreem.. allebei jongens!馃挋馃挋

茅茅n maand geleden

2 zelfde zwangerschappen gehad, en toch een jongen en een meid