22 Reacties

9 dagen geleden

Wij hebben een top 10 gemaakt van jongens en meisjes namen. Ieder weekend deden wij het hard op zeggen met de achternaam wat hij/zij krijgt en wat we niet meer mooi vinden haalde wij gelijk weg uit het lijstje

9 dagen geleden

Oo jaa jongensnamen. Vreselijk. Wij hebben al een jongen met de naam Jens. Weet het geslacht van deze baby nog niet maar ik vrees er voor. En we hadden al zo veel moeite om deze jongensnaam te vinden😳

9 dagen geleden

Ik vind jongensnamen ook lastig.. vooral omdat we qua smaak daarin heel verschillen en ik merk dat ik snel ben uitgekeken op een jongensnaam. Ik blijf Laurens heel mooi vinden, maar partner niet. Sven Lars Mees Leon Jens Stijn Sem Silvan

9 dagen geleden

Jongensnamen die ik leuk vind maar al in gebruik zijn bij vrienden/familie Leon Boris Phil Anton Fons Emiel Basiel César

9 dagen geleden

Meiden naam hadden wij direct, jongens naam, erg lastig. Ik heb Miles erg in mijn hoofd, mn vriend wat minder. Wij hoeven het geslacht vooraf niet te weten wat het lastig maakt

9 dagen geleden

Reactie op Quce

Meiden naam hadden wij direct, jongens naam, erg lastig. Ik heb Miles erg i ...
Dat hebben wij ook. Meisjes naar wisten wij meteen jongens naam twijfelen wij ook nog🤣

9 dagen geleden

Wij vonden Daniel erg mooi voor een jongen

9 dagen geleden

Reactie op Lisa stienezen-Hermans

Dat hebben wij ook. Meisjes naar wisten wij meteen jongens naam twijfelen w ...
Jaaa, dacht in het begin, doe je zo eventjes maar het “moet” natuurlijk ook wel passen 😂😂

9 dagen geleden

Reactie op Tweedewens

Ik vind jongensnamen ook lastig.. vooral omdat we qua smaak daarin heel ver ...
Silvan 😍

8 dagen geleden

Inmiddels 2 jongens hier, dus de leukste jongensnamen hebben wij wel gebruikt 😅 de 3e jongensnaam bedenken is zo'n uitdaging, ik vind niks leuk haha Onze jongens heten Tom & Job

8 dagen geleden

Sam Mees Luuk Bram Levi

8 dagen geleden

Onze boys heten Marley en Riley, dus we willen iets wat hierbij past. Tot nu toe hebben wij Codey, Avery en Xavey (Xavi). Weet niet of dit te apart is. 😅

4 dagen geleden

Wat vinden jullie van de naam Wies voor een jongen?

4 dagen geleden

Reactie op April2025

Wat vinden jullie van de naam Wies voor een jongen?
Ik ken alleen een oma van vrienden die zo heet. Voor mij dus oma Wies

4 dagen geleden

wij gaan ons zoontje kyen noemen betekenis ( kleine koning) 🩵

4 dagen geleden

Reactie op April2025

Wat vinden jullie van de naam Wies voor een jongen?
Voor zover ik weet is dit een meisjesnaam die vroeger veel gebruikt werd! (De zus van mijn oma heette ook zo)

4 dagen geleden

Reactie op Mamaaavan3

Inmiddels 2 jongens hier, dus de leukste jongensnamen hebben wij wel gebrui ...
Ik heb 2 neefjes: Job en Cas. Past ook leuk bij Tom :)

3 dagen geleden

Reactie op jdbx

Voor zover ik weet is dit een meisjesnaam die vroeger veel gebruikt werd! ( ...
Het is een naam voor zowel jongens als meisjes, maar is meer gebruikt voor meisjes.

3 dagen geleden

Wat ik heb gedaan is op insta reels gekeken met namen, zowel jongens als meisjes. Ook gewoon op internet rond gekeken en elke keer als ik een leuke naam zag heb ik die opgeschreven. Mijn vriend is Hindoestaans dus we willen als 2e naam een hindoenstaanse naam. Gisteren heb ik alle namen opgenoemd en ik dacht eerst van dit gaat een drama worden omdat we beide echt een andere smaak qua namen hebben maar we hebben dus al naam voor zowel meisje als jongen nu 😂

3 dagen geleden

Reactie op April2025

Wat vinden jullie van de naam Wies voor een jongen?
Heel leuk! Hier juist de associatie met een oud-oom dus kan voor een jongen ook prima 😌