2 Reacties

6 uur geleden

Ik ben naar een baby winkel gegaan en heb daar denk ik elke buggy getest. Wij kwamen op de joolz aer 2 uit omdat hij zo compact en makkelijk in en uitklapt. De joolz day neemt bij ons 2/3 van de kofferbak in.Ons ventje zit er goed in en wij vinden hem zeker het geld waard.

7 minuten geleden

Ik vind hem zeker het geld waard, maar ik denk dat het wel afhankelijk is waar je het voor gaat gebruiken! Wij hebben hem (heel luxe, dat weet ik!) gekocht als aanvulling naast onze Joolz Geo3, omdat ik het vervelend vond dat ik deze heel lastig in mijn auto kreeg (past alleen als ik de wielen eraf haal, dit vond ik vervelend als ik bijv. Naar meerdere winkels ging met mijn dochter en dan steeds weer de wagen in- en uit moest laden). Ik heb toen de Aer 2 gekocht met de adapters voor de maxi cosi, en dit werkt heel goed voor ons! Wordt echt mega veel gebruikt voor winkelbezoekjes etc. Heb recent ook het nieuwe nest to seat opzetstuk gekocht, zodat ik mijn dochter ook in een zitje naar mij toe kan zetten en er ook direct een voetenzak bij zit (ik gebruik het buggy zitje nog niet, omdat dit naar voren gericht is en dat vind ik nog niet fijn voor haar zo van me af). Ik vind deze buggy echter minder geschikt voor echte wandelingen, daarin merk ik dat deze echt minder stabiel is dan de Geo3 (bijv. Bij het lopen over klinkers). Maar dit is denk ik altijd wel het geval bij een buggy tegenover een kinderwagen. Het is wel echt een prijzige aankoop, waar ook nog bijkomende kosten bij kunnen komen (zoals regenkap, adapters etc.).