19 Reacties
één maand geleden
Ja dit herken ik heel erg! Mijn vorige zwangerschap heb ik mij zo goed gevoeld. Tot ongeveer 3 mnd na de bevalling toen kwam het geschommel weer. Ik weet van mezelf uit bloedonderzoek dat ik laag in m'n progesteron zit en heb daardoor dus flinke pms. Behalve tijdens mijn zwangerschap. Dan heb je volop progesteron en voel ik mij héérlijk in balans☺️🙏 jammer dat het maar 9 mnd duurt🫢
één maand geleden
Heel herkenbaar! Ik heb ook lean PCOS en ervaar precies hetzelfde. Was van tevoren juist bang dat ik tijdens de zwangerschap ook heel heftig zou reageren op de hormonen, maar tot nu toe juist meer rust en stabiliteit. Bizar!
één maand geleden
Bij mij is het minder grillig gedurende de maand.. stabieler 🤣 dan mijn normale cyclus
één maand geleden
Reactie op heynikki
Ik heb endometriose en heb hetzelfde gevoel over mijn hormonen nu. Het help ...
Mijn dochter heeft ook endometriose en is vorig jaar eraan geopereerd, nu 17.2 weken zwanger en ook hormonaal rustiger en zij heeft ook zo haar eigen zorgen en bloedverlies gehad.
één maand geleden
Reactie op Altima
Mijn dochter heeft ook endometriose en is vorig jaar eraan geopereerd, nu 1 ...
Het is dubbel hé. Op zich ligt de endometriose wat plat nu met de zwangerschap, dus dat is fijn. Maar je krijgt idd soms andere zorgen.
Fijn dat ze zwanger is geraakt na de operatie!!
één maand geleden
Ik ben wel een hormonale bonk qua huilen, zielige films etc. Maar mn endo-klachten zijn een stuk minder al sinds mn eerste zwangerschap en mijn acne ook. Waar ik veel puistjes had op mn gezicht die op vaste tijden kwamen met mn cyclus, heb ik sinds mn eerste zwangerschap en borstvoedingsperiode, en nu direct een nieuwe zwangerschap daarna geen puisten meer jeej!