19 Reacties

één dag geleden

Ja dat heb ik ook. Zelfs mijn zoontje merkte het al op dat ik minder stemmingswisselingen had.

één dag geleden

Ja hier ook lean PCOS en ik ervaar veel minder schommelingen en veel meer rust tijdens mijn zwangerschap!

één dag geleden

Reactie op CorinaD

Ja dat heb ik ook. Zelfs mijn zoontje merkte het al op dat ik minder stemmi ...
Ik heb trouwens alleen anders last van PMS klachten.

één dag geleden

Ik heb precies hetzelfde.

één dag geleden

Ja dit herken ik heel erg! Mijn vorige zwangerschap heb ik mij zo goed gevoeld. Tot ongeveer 3 mnd na de bevalling toen kwam het geschommel weer. Ik weet van mezelf uit bloedonderzoek dat ik laag in m'n progesteron zit en heb daardoor dus flinke pms. Behalve tijdens mijn zwangerschap. Dan heb je volop progesteron en voel ik mij héérlijk in balans☺️🙏 jammer dat het maar 9 mnd duurt🫢

één dag geleden

Ik herken dit zeker. Wat een verschil met ‘normaal’..

één dag geleden

Heel herkenbaar!! Voel me nu zoveel beter dan normaal tijdens normale cyclus veel stabieler! Ben nu 16 weken 🤗

één dag geleden

Heel herkenbaar! Ik heb ook lean PCOS en ervaar precies hetzelfde. Was van tevoren juist bang dat ik tijdens de zwangerschap ook heel heftig zou reageren op de hormonen, maar tot nu toe juist meer rust en stabiliteit. Bizar!

één dag geleden

Jaa!! Heel herkenbaar. Heerlijk dat stabiele gevoel en ik kan veel meer in oplossingen denken dan in problemen. Veel meer rust zo

één dag geleden

Herkenbaar!! Ik heb add en durf ook wel te stellen pms en ik voel me echt zo relaxed en gefocust/ stabiel. Superfijn !

14 uur geleden

Niet neurodivergent toevallig? De hormonen maken namelijk dat je er minder “last” kan hebben en je beter voelt mentaal :)

14 uur geleden

Ja heel herkenbaar!! Ik voel me lekker rustig en chill.

13 uur geleden

Bij mij is het minder grillig gedurende de maand.. stabieler 🤣 dan mijn normale cyclus

13 uur geleden

Ik heb endometriose en heb hetzelfde gevoel over mijn hormonen nu. Het helpt ook wel dat ik die maandelijkse pijn niet heb. Maar anderzijds heb ik ook wel al wat bloedingen gehad. Dus ik ben niet gerust en heb weinig vertrouwen.

13 uur geleden

Reactie op Migi

Niet neurodivergent toevallig? De hormonen maken namelijk dat je er minder ...
Dat moet ik even Googlen!

13 uur geleden

Reactie op Migi

Niet neurodivergent toevallig? De hormonen maken namelijk dat je er minder ...
Nee, ik heb geen autisme, ADD of dyslexie

13 uur geleden

Reactie op heynikki

Ik heb endometriose en heb hetzelfde gevoel over mijn hormonen nu. Het help ...
Mijn dochter heeft ook endometriose en is vorig jaar eraan geopereerd, nu 17.2 weken zwanger en ook hormonaal rustiger en zij heeft ook zo haar eigen zorgen en bloedverlies gehad.

10 uur geleden

Reactie op Altima

Mijn dochter heeft ook endometriose en is vorig jaar eraan geopereerd, nu 1 ...
Het is dubbel hé. Op zich ligt de endometriose wat plat nu met de zwangerschap, dus dat is fijn. Maar je krijgt idd soms andere zorgen. Fijn dat ze zwanger is geraakt na de operatie!!

6 uur geleden

Ik ben wel een hormonale bonk qua huilen, zielige films etc. Maar mn endo-klachten zijn een stuk minder al sinds mn eerste zwangerschap en mijn acne ook. Waar ik veel puistjes had op mn gezicht die op vaste tijden kwamen met mn cyclus, heb ik sinds mn eerste zwangerschap en borstvoedingsperiode, en nu direct een nieuwe zwangerschap daarna geen puisten meer jeej!