6 Reacties

14 dagen geleden

Maecy vind ik zelf heel leuk. Maeve is een beetje het nieuwe 'Roos' van toen mijn tijd. Denk dat er heel veel meisjes zijn nu met die naam. Mila vind ik zelf wat gewoontjes maar het gaat uiteindelijk om wat jullie het mooist vinden he!

14 dagen geleden

Maeve was bij ons zoontje ook De meisjes naam. Maar dan zonder E. (Net ff anders) nu zou ik er ook niet voor kiezen omdat half Nederland nu Maeve heet 😭 en 3 jaar geleden was de naam totaal niet bekend. Zo jammer! Blijft wel echt mooi!

14 dagen geleden

Ik vind Maecy een beetje gekunstelde spelling voor Maisy, maar ik vind het wel heel leuk klinken naast Aedan.

14 dagen geleden

Ik vind ze alle 3 leuk! Vooral doen waar jullie je goed bij voelen, ook al komt de naam nu meer voor of is het "gewoontjes".

14 dagen geleden

Ik zou er zelf dan juist niet voor kiezen om ook met ae te doen, en voor de schrijfwijze Macy kiezen. Hele mooie naam! Komt ook minder vaak voor dan Mila en Maeve. Maar gaat er om wat jullie het mooiste en leukste vinden 😊

14 dagen geleden

Persoonlijk zou ik dan niet voor 'ae' kiezen, omdat ik dat te 'gezocht' vind. Mila vind ook ook super leuk! En Macy vind ik ook een super leuk alternatief! Maeve vind ik zelf niet zo.