10 Reacties

vorige week

Met sint kreeg mijn dochter van 7.5 maand een loop autootje en wat praktische kadotjes zoals een muts, handschoenen, pyjama en een kerst outfit. Ze vond het papier leuker als de kadotjes zelf

vorige week

Activiteitenpanelen van vtech gegeven hier met sinterklaas 7,5 maand nu ze vind ze fantastisch

vorige week

Alles waar ze op kan bijten is geweldig 馃槀 of boekjes

vorige week

Dinersetje (bordje, bestek, beker, eetschort)

5 dagen geleden

Wij hebben de foam blokken van iglu voor onze dochter, leerzaam en gaan lang mee :) ook leuk meteen voor haar broertje die in april geboren wordt en dan later mee kan spelen met haar..

5 dagen geleden

Wij hebben een bewegend stuur met zuignap voor op de tafelstoel gekocht en een trainingspak haha. Ze vond het inpakpapier het leukste
De baby krijgt een foam speelmat gebeuren van opa. De box vindt ze niks meer tegenwoordig en daarin kan ik haar comfortabel in laten spelen want je kan het afkaderen. En het kan allemaal ook plat en dan kunnen zij en zus en de poes samen spelen. Nog een bitey toy krijgt ze en de rest moeten we nog bedenken 馃槄. Inpakpapier vindt ze het meest interessant dusja

4 dagen geleden

Reactie op Nikitavanderende

Activiteitenpanelen van vtech gegeven hier met sinterklaas 7,5 maand nu ze ...
Hier ook een dikke hit!

2 dagen geleden

Leuk om mee te lezen, cadeautjes op deze leeftijd zijn best lastig vind ik! Deze ballen zijn bij ons echt een hit.. 鈽猴笍