15 Reacties

2 maanden geleden

Jonah, Oliver en Malia

2 maanden geleden

Jongens 1 Manu 2 Novai 3 Luca Meiden naam 1 elvira 2 siénna 3 elaysa Ik heb al een dochtertje Die heet Emilia Elena Op de eerste plek staat Manu novai Maaar dan moet het wel een jongetje worden want nog een meisjes naam🤯🤯 Ik twijfel te veel bij de meisjesnamen Ik vind Siénna Elvira wel heel erg mooi klinken maar pff zo lastig

2 maanden geleden

Jongen: Nouri Amine Ihsaan Meisje: Noraine Zunayrah Aya

2 maanden geleden

Reactie op valentina20

Jongens 1 Manu 2 Novai 3 Luca Meiden naam 1 elvira 2 siénna 3 elaysa ...
Ik snap siénna niet zo. Een é lees je als ee maar dan kan er toch geen dubbele n zijn? Dat heb je namelijk enkel na een korte klinker. Elvira en elaysa vind ik wel super tof

2 maanden geleden

Wij hebben tot nu toe echt 2 namen die we bij de 2 miskramen ook heel leuk vonden, Maar mijn top 3 Jongens; Fijs Kai Meisje; Saar Maeve Kae Jongens vinden we was lastiger 😅

2 maanden geleden

Wij hebben ook wel een paar leuke namen voor jongen en meisje, maar heb nog niet echt dé naam. Vindt het echt een uitdaging. Jongens namen.: 1. Jonathan 2. Louis 3. Oliver Meisjes namen.: 1. Emily 2. Charlotte 3. Sophie

2 maanden geleden

Ons zoontje heet Jonah 🥰💙

2 maanden geleden

Paar namen die we allebei leuk vinden. Maar we hebben nog tijd genoeg🧸 Meisje: Josephine Madelief Lily Jongen: Olivier Matthijs Jonah

2 maanden geleden

Oh wat leuk! Mijn dochtertje heet Loren..

2 maanden geleden

Reactie op Izzy92

Ik snap siénna niet zo. Een é lees je als ee maar dan kan er toch geen dubb ...
Fout getypt🤦🏽‍♀️🤣🤣 Siënna of syenna Laat ik zeggen zwangerschapsdementie🤣🤣

2 maanden geleden

Reactie op valentina20

Fout getypt🤦🏽‍♀️🤣🤣 Siënna of syenna Laat ik zeggen zwangerschapsdement ...
Ik zou eerlijk voor de eerste spelling gaan! Ik las de tweede als Sjenna. Leuke naam wel! 🥰

2 maanden geleden

Wij hebben al een zoontje die Kaj heet. Meisje: Saar Elin Tess Mocht het weer een jongetje worden, dan wordt het een hele uitdaging! Vind dat zó moeilijk. 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Baby2023_

Wij hebben al een zoontje die Kaj heet. Meisje: Saar Elin Tess Mocht he ...
Onze dochter heet Elin! Alleen maar leuke reacties gekregen op de naam 😊

2 maanden geleden

Voor een jongen vind ik Mees, Sam of Sem heel leuk en voor een meisje Emma

één maand geleden

Mijn dochter heet Leonore , we noemen haar Leo, maar je kan er alle kanten mee op! Hoor je niet vaak meer lange namen maar ik vind ze heel mooi.