22 Reacties

4 dagen geleden

Reactie op Sanoniem1234

Ik heb bij 8 ingeschreven en kan bij 2 locaties terecht en ook nog de dage ...
Werd jij bij degene die nu hebben aangegeven plek te hebben verplicht om meteen te tekenen waar je dan niet meer onderuit kan stel de dag veranderd of je verlof zou toch wat langer duren? Ik heb dit namelijk gehad geen rondleiding geen gesprek geen wijzigingen mogelijk moest dan meteen tekenen en anders had ik pech🤭

4 dagen geleden

Bij de eerste hadden wij ons met 6 weken zwangerschap bij drie kdv’s ingeschreven. Drie maanden voor de ingangsdatum (baby was dus al geboren) kregen we bij 1 bevestiging, de andere twee hadden nog geen plek op onze gewenste data. Onze favoriet had pas plek toen onze baby 7 maanden was en toen zijn we overgestapt. Nu bij de tweede weer met 6 weken zwangerschap ingeschreven en kreeg een uur later bevestiging voor de gewenste data! Komt natuurlijk omdat als je al een kindje hebt die naar het kdv gaat, je voorrang krijgt :). Zou dus zeker bij meerdere inschrijven + contracten ook tekenen, je kan een maand van tevoren opzeggen zonder kosten (ff kleine lettertjes checken). Uiteindelijk doet iedereen dat, waardoor de kdv’s natuurlijk ook pas laat plek vrijgeven ivm afzeggingen.