52 Reacties

15 dagen geleden

Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid: aan de vrouwen die de hielprik niet laten afnemen. Hebben jullie wel de NIPT gedaan?

15 dagen geleden

Ik haal hem binnenkort ook dat heb ik bij de eerste zwangerschap ook gehaald en ook alles goed gegaan🥰

15 dagen geleden

Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid: aan de vrouwen die de hielprik niet ...
Hielprik en nipt is iets heel anders toch? Of zeg ik nu iets raars?🫣

15 dagen geleden

Reactie op mylene123

Hielprik en nipt is iets heel anders toch? Of zeg ik nu iets raars?🫣
In de meest brede zin testen ze beide het bloed op ziektes/afwijkingen. (Wel erg kort samengevat hoor)

15 dagen geleden

Wij kiezen er ook voor om nergens voor te laten vaccineren. Tegenwoordig stoppen ze er allemaal rommel in, is niet meer zoals vroeger toen wij de dtk prik kregen bijv. Maar iedereen moet het natuurlijk geheel zelf weten!

15 dagen geleden

Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid: aan de vrouwen die de hielprik niet ...
Nee ook niet ;)

15 dagen geleden

In de meest brede zin testen ze beide het bloed op ziektes/afwijkingen. (We ...
True wij deden nipt met nevelbevindingen

15 dagen geleden

Reactie op March90

Nee ook niet ;)
Mag ik vragen waarom jullie de keuze maken om geen hielprik te nemen?🙃

15 dagen geleden

Reactie op March90

Wij kiezen er ook voor om nergens voor te laten vaccineren. Tegenwoordig st ...
Waarom denk je dat het nu anders is als vroeger en er rommel in gegooid word? Denk dat ze het beste voor hebben met mensen hoor en geen mensen bewust gaan vergiftigen of wat dan ook. 🤯

15 dagen geleden

Zeker weten dat ik hem ga halen. Kleine moeite om er voor te zorgen dat mijn kind en andere kinderen beter beschermd zijn tegen deze ziekte.

15 dagen geleden

Reactie op LucyKate

Zeker weten dat ik hem ga halen. Kleine moeite om er voor te zorgen dat mij ...
Ik denk er ook precies zo over

15 dagen geleden

Hi , Vanwege vervelende discussies in het verleden , hebben wij besloten vaccinatie topics niet meer toe te staan op het forum . Er wordt teveel onjuiste informatie verspreid en dat willen we voorkomen. Voor de juiste informatie raad ik je aan , hulp te vragen bij een zorgverlener . Liefs , Jaleesa|Moderator