7 Reacties

één maand geleden

Mijn eerste gedachte is vooral of je de drukte van een kitten + een baby ziet zitten. Toen mijn kat een kitten was vond ik het opvoeden best een opgave. Verder verschilt het denk ik per kat of ze wel of niet blij worden van een tweede kat, dus die inschatting kun jij alleen maken, denk ik..

één maand geleden

Reactie op Leoniee123

Mijn eerste gedachte is vooral of je de drukte van een kitten + een baby zi ...
Het scheelt dat de kitten die we gezien hebben, nu 18 weken is. Dus al ietsje ouder. Daarnaast ben ik nu veel thuis, en komt de kleine pas eind maart/begin april 😊. Ja die inschatting vind ik dus heel lastig… lastig waar we goed aan doen

20 dagen geleden

Reactie op VD2024

Het scheelt dat de kitten die we gezien hebben, nu 18 weken is. Dus al iets ...
Ik zou het gewoon doen! Tegen de tijd dat het april is is de kitten al gewend en hem je hem al redelijk goed kunnen opvoeden.

20 dagen geleden

Gewoon doen , gezellig 🤩🤭

19 dagen geleden

Ja juist doen! Nu heb je alle tijd en met je verlof ook, om het beestje goed op te voeden. Als de kleine er is kan de kat als je dat wil, naar buiten, dus heb je daar weer wat rust en als ze puberen kunnen ze t daar lekker kwijt niet op de meubels en de baby. Lijkt me juist perfect eigenlijk

19 dagen geleden

Ik ben na mijn zwangerschap allergisch geworden aan katten, dus sta nogal negatief hier tegenover. Ik zou het dus niet doen, want je weet maar nooit dat je ook zo’n pech hebt als ik.

18 dagen geleden

Ik heb ook een kitten genomen. Ben bijna 19 weken, de kitten is 10 weken en vind het ook spannend eigenlijk maar ook heel leuk🥺 Opzich genoeg tijd om de kitten op te voeden, komt vast goed!