8 Reacties

3 maanden geleden

Hoi!! Ik heb gister ook een positieve test gehad. Ik heb nu nog wel gevoelige tepels en wat lichte krampjes inderdaad in mn onderbuik. En ik heb geen trek om te eten.

3 maanden geleden

Ook als ik ga bukken of hard hoesten voel ik wel druk in mn buik

3 maanden geleden

Reactie op lisa2580

Hoi!! Ik heb gister ook een positieve test gehad. Ik heb nu nog wel gevoeli ...
Bedankt voor je reactie! Fijn dat jij de buikpijn ook ervaart, lees dat meer mensen met een positief verhaal dit herkennen. Ik dacht dat de onzekerheid na de test zou afnemen, maar er komt weer een nieuwe spannende fase aan zo in het prille begin! :)

3 maanden geleden

Reactie op user1495

Bedankt voor je reactie! Fijn dat jij de buikpijn ook ervaart, lees dat mee ...
Jaa zo spannend allemaal

3 maanden geleden

Ik had ook buikpijn en heb vooral gevoelige borsten en enorme moodswings. Omdat ik bang ben dat het misschien toch mis gaat, heb ik bijna elke ochtend een test gedaan 😂. Allemaal positief, dus misschien moet ik toch maar wat vertrouwen gaan krijgen. Heel spannend allamaal!

3 maanden geleden

Reactie op SaraP

Ik had ook buikpijn en heb vooral gevoelige borsten en enorme moodswings. O ...
Gefeliciteerd! Zo spannend dat afwachten, omdat het nog zo pril is. Ik test ook nog door dagelijks tot nod. Hoe ver ben je nu? 😊 Herken je ook kleine steekjes onderin je buik aan beide zijkanten?

3 maanden geleden

Reactie op user1495

Gefeliciteerd! Zo spannend dat afwachten, omdat het nog zo pril is. Ik test ...
Ik zou nu net 4 weken zwanger zijn. Vorige zwangerschap kwam ik er ook heel vroeg achter, alsof je lichaam dat aanvoelt. Jaa, die steekjes zijn nu een beetje weg. Maar inderdaad aan allebei de kanten. Heb je verder nog meer klachten?

3 maanden geleden

Reactie op SaraP

Ik zou nu net 4 weken zwanger zijn. Vorige zwangerschap kwam ik er ook heel ...
Ja zo bijzonder, inderdaad alsof je het aanvoelt. Ik moet zeggen dat vanaf vandaag ik met ook wel echt anders voel dan normaal voor een menstruatie. Verder heb ik geen klachten eigenlijk, alleen die steekjes en nu weer gespannen borsten, maar niet echt pijnlijk ofzo. Ben benieuwd of de steekjes bij mij ook gaan verdwijnen gedurende de aankomende dagen. 😊