7 Reacties

één maand geleden

Ik draag vooral rib jurkjes met en zonder mouwtjes, lekker voor de herfst (en groeit lekker mee)

één maand geleden

Ik zou ook wel willen weten waar aanstaande mama’s kleding halen. Ik vind broeken niet meer lekker zitten. Als ik kijk naar zwangerschapkleding zie k ook nietveel leuke dingen meestal van die ‘oma kleding’ als jullie begrijpen wat ik bedoel😅

één maand geleden

Reactie op May🍀

Ik zou ook wel willen weten waar aanstaande mama’s kleding halen. Ik vind b ...
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld, ik deel dezelfde mening. Vind zoveel kleren echt niet mooi. Flared pants met een truitje vind ik dan bijv. wel weer heel leuk, maar dan alleen bij een ander, want mij staan die broeken niet 🤣

één maand geleden

Reactie op HappyMother2023

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld, ik deel dezelfde mening. Vind zoveel kl ...
Haha dit heb ik ook helaas 😆

één maand geleden

Ik haal veel basics en dan een leuk vest erop of een blouse open, maar helaas wel flared jeans haha. Panty met jurkje en een crop trui. Mijn basics haal ik bij de h&m.

één maand geleden

Broeken vind ik het fijnste van Noppies of Mamalicious. Tip: Vinted! Veel van goede kwaliteit wat maar een paar maanden is gedragen. Ik heb zelf na mijn eerste zwangerschap ook alles op Vinted gezet.

één maand geleden

Ik ben fan van vinted. Voor een leuk prijsje leuke kleding. Zeker omdat het maar tijdelijk is dat ik het kan dragen