9 Reacties

8 maanden geleden

Mijn kleintje heeft hieronder nog een rompertje aan en een boxpakje

8 maanden geleden

Wij trekken hem hier alleen een korte mouwen romper onder aan 🤷🏼‍♀️. Maar het is bij ons in de slaapkamer best warm! Tussen de 20/24 graden sowieso wel.

8 maanden geleden

Ik heb een love to dream slaapzak van 1.0 tog en doe een romper en boxpakje of shirt met lange mouwen en broekje aan! En dat is voor hem prima

8 maanden geleden

Zou hier echt wel een romper + boxpakje onder aan doen! En dan misschien een dun dekentje erover, maar op onze kamer is t ook niet echt warm😄

8 maanden geleden

Romper + boxpakje of romper met broekje + shirt/trui

7 maanden geleden

En gebruiken jullie de inbakerdoek alleen voor de nacht of ook voor de overdag slaapjes? Mijn zoontje slaapt slecht overdag en twijfel om hem voor z’n dutjes ook in de bakeren

7 maanden geleden

Onze kleine man is vrij warm van zichzelf. Wij hebben geen inbakerdoek, maar een Slaapzak van 0.5 TOG. We doen hem enkel een romper met kortemauw aan en nu het even begint af te koelen een broekje erbij. Op onze kamer is het helaas steeds ongeveer 22 graden. En we controleren zijn nekje regelmatig en die voelt nooit koud of klam aan.

7 maanden geleden

Wij hebben alleen een korte mouwen romper en soms een broekje onder de inbakerdoek. We hebben tot nu toe elke ochtend d'r temperatuur nog gemeten en die is elke keer 37 graden dus prima! Overdag leggen we haar eigenlijk ook nu in de inbakerdoek omdat ze anders gewoon heel slecht slaapt. Ze houdt zichzelf wakker door de wilde bewegingen van haar armpjes.