15 Reacties

één maand geleden

Wij hadden een Toyota aygo ( ook een hele kleine achterbak) wij deden vaak het hele onderstel achterin in de bak en de reisweg/zitje op de achterbank. Is niet ideaal maar werkte prima

één maand geleden

Wij hebben zelf een Opel Karl. Met ook een kleine achterbak. Wij gaan, aangezien we ons eertste kindje krijgen ( en geen tweeling), gewoon 1 deel van de bank plat leggen anders word het idd een heel gepuzzel

één maand geleden

Ik heb een kia picanto en had hiervoor een duo cybex gazelle S. Zelfs de duo versie hoefde de wielen er niet af. Hij is mega compact in te vouwen en mega makkelijk! Was zo blij met die wagen.

één maand geleden

Wij hebben ook een kleine achterbak en doen de kinderwagen dan op de achterbank met de lange kant omhoog. Even een gordel er omheen en zit stevig vast!

één maand geleden

Ik heb welgeteld 2x de kinderwagen meegenomen met de auto! Eigenlijk altijd de draagzak. Dus misschien helemaal niet nodig om er in te doen.

één maand geleden

Ga gewoon even naar de prenatal of een andere winkel. Leg je situatie uit en dan kan je vaak even passen in je auto 😊

één maand geleden

Reactie op Koekiemonster _

Ik heb welgeteld 2x de kinderwagen meegenomen met de auto! Eigenlijk altijd ...
Precies dit! Ik had bij mijn eerste kindje een luxe designkinderwagen waar hij misschien 5 x in heeft gelegen. Meneer vond de draagzak veel fijner 😀 en ik eigenlijk ook, veel handzamer. Dus ik wacht nu pas met het aanschaffen van een kinderwagen tot ik het gevoel heb m echt nodig te hebben, aanbod zat op marktplaats ed.

één maand geleden

Toyota Aygo..daar past het onderstel van de easywalker Harvey precies achterin het zitje zet ik op de achterbank

één maand geleden

Yoyo past in elke auto

één maand geleden

Joolz hub

één maand geleden

Kennen jullie de doona? Wanneer je de nieuwe variant hebt dan mogen ze daar meer dan 8 uur in. Dat is een soort maxi cosi op onderstel die ook een autostoel is.. Helemaal niets in de kofferbak dus.. 😁

één maand geleden

https://www.baby-dump.nl/doona-x-autostoel-buggy-2-in-1.html?color=613&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-i3wU-MUS26vuNoESol4DZ8k1ur&gclid=Cj0KCQjwxsm3BhDrARIsAMtVz6P3j5y0E2yulV3kRrt19KMGCzADfLz1jTU9Z1CV3XcIitC-CUp5DtEaAqD3EALw_wcB

20 dagen geleden

Vandaag zag ik toevallig op TikTok een filmpje van de bugaboo dragonfly die volledig inklapbaar in de achterbak van een c1 past. Ik heb zelf al een dochter waardoor ik niet de helft op de achterbank kan vervoeren dus t liefst wil ik dat de hele kinderwagen achterin past. https://vm.tiktok.com/ZGdJ1dR1a/

17 dagen geleden

Wij hebben een hyundai i10 ook erg klein. Wij hebben de bugaboo fox 3. Bij ons past deze niet in de kofferbak. Wij doen de bak/zitje in de achterbak en het onder stel op de voorstoel vast met de riem. Als het autostoeltje in de auto zit moet de bijrijdersstoel sowieso helemaal naar voren, waardoor zitten daar sowieso al niet echt lukt

16 dagen geleden

Icandy wordt een heel klein pakketje moet je alleen de bak op de achterbank rechtop zetten en met de riem vast maken. Ik heb zelf een opel karl