75 Reacties

3 dagen geleden

Hoi hoi hier ook 25 en 1e kindje

3 dagen geleden

Reactie op Joannekexxx

Hoi hoi hier ook 25 en 1e kindje
Wat leuk! Gefeliciteerd! 鈽猴笍 Hoe voel je je ?

3 dagen geleden

Reactie op RelaxedZandkorrel862660

Wat leuk! Gefeliciteerd! 鈽猴笍 Hoe voel je je ?
Wel goed alleen maagzuur saafs en snachts

3 dagen geleden

Reactie op Joannekexxx

Wel goed alleen maagzuur saafs en snachts
Oh.. hopelijk kan je er wel beetje nog van slapen

3 dagen geleden

Reactie op RelaxedZandkorrel862660

Oh.. hopelijk kan je er wel beetje nog van slapen
Nou plus mn rug en bekken doen mega zeer als ik lig... en jawel ook terrornachtmerries, dus nee mn nachten zijn niet heel denderend

3 dagen geleden

Ben nu 15+3 馃グ

3 dagen geleden

Ik ben ook 25 (over een week 26 haha), het wordt ons eerste kindje! Beetje onverwachts, wat sneller dan gedacht, maar zo blij en gelukkig馃グ
Ha allemaal, 30 en een beetje verrast. Hadden namelijk verwacht op basis van verhalen in onze omgeving dat t wel half jaar kon duren. Maar direct raakt haha! Hierdoor beetje overrompeld. Nu 12+2 en beginnen steeds meer te wennen aan het idee,, maar soms (vooral 's nachts) komen die vervelende zorgelijke gedachten om de hoek. En als het dat niet is dan wel last van maagzuur, opgeblazen gevoel, buikkrampen of gewoon plafonddienst tot een uur 3 haha

3 dagen geleden

Reactie op Joannekexxx

Nou plus mn rug en bekken doen mega zeer als ik lig... en jawel ook terrorn ...
Oh dat klinkt echt niet fijn.. Ik heb sinds gister ja dat mijn rug ook pijn doet als ik lig..

3 dagen geleden

Reactie op MarchaF

Ik ben ook 25 (over een week 26 haha), het wordt ons eerste kindje! Beetje ...
Gefeliciteerd 馃グ

3 dagen geleden

Reactie op PositievePaddestoel293578

Ha allemaal, 30 en een beetje verrast. Hadden namelijk verwacht op basis va ...
Jaa blijft een gek en prachtig idee en dat allemaal tegelijk! Zo wonderbaarlijk hoe onze lichamen nu werken. Die nachten herken ik wel ja.. die zijn echt niet top! Wel leuk, we schelen maar 4 dagen haha!

3 dagen geleden

Heyy ik ben 24 volgende week 25. Ook zwanger van ons 1e kindje 13.5. Voor ons was het ook want onverwacht omdat we niet hadden verwacht dat het zo snel ging. Hier ook snachts vaak wakker op te plassen en intense dromen

Reactie op dominiquedijke

Heyy ik ben 24 volgende week 25. Ook zwanger van ons 1e kindje 13.5. Voor o ...
Gek he? Zo onwerkelijk ook. Wij wisten niet goed wat onze eerste emotionele reactie was, blij/verbaast/paniek/neutraal? Wij waren heel blij met hoe de huisarts en de verloskundige ons hierbij hebben geholpen en vooral alles hebben genormaliseerd. Hebben jullie het al gedeeld met je omgeving?

3 dagen geleden

Hier 35(馃懙) en ongepland zwanger van de 1e, vader niet in beeld. Na paniek begint het nu eindelijk een klein beetje binnen te komen馃構 Helaas heel veel onzekerheid, heb maandag weer een check en over 2 weken de 13 weken echo馃榿

3 dagen geleden

Hoi allemaal! Ik ben 33 en het was op zich wel gepland, maar we waren toch erg verrast! Wij hadden totaal niet verwacht dat het in 1x raak zou zijn. Ik had het er al wel vaker over, aangezien ik er ook niet jonger op wordt en het wel even kon duren. Zeker omdat de vruchtbaarheid bij een vrouw na de 30ste al langzaam achteruit gaat en kans op complicaties groter. Bij mij begon het 6 jaar geleden al te kriebelen en zo tegen mijn 30ste al helemaal. Maar goed, eindelijk! Na al die tijd fantaseren en mezelf zoveel mogelijk bezig houden met andere dingen is het zo ver 馃

3 dagen geleden

Reactie op Lisanne002

Hoi allemaal! Ik ben 33 en het was op zich wel gepland, maar we waren toch ...
15+5 nu trouwens

Reactie op Lindaa100

Hier 35(馃懙) en ongepland zwanger van de 1e, vader niet in beeld. Na paniek ...
Klinkt als een pittige periode, fijn om te lezen dat de paniek aan het zakken is en er ook ruimte komt voor andere emoties. Hier ook over precies 2 weken de 13 weken echo!

Reactie op Lisanne002

Hoi allemaal! Ik ben 33 en het was op zich wel gepland, maar we waren toch ...
Gefeliciteerd! Herkenbaar, de afname van vruchtbaarheid en alle statistieken die je steeds leest maakte dat ik wat tijdsdruk begon te voelen.. in 1x raak was dus even een verassing!

3 dagen geleden

Reactie op PositievePaddestoel293578

Gefeliciteerd! Herkenbaar, de afname van vruchtbaarheid en alle statistieke ...
Dat inderdaad! Maar wilde ook eigenlijk zelf niet zo oud moeder worden. Als het aan mij had gelegen had ik uiterlijk 30 in mijn hoofd. Maarja, je bent met z鈥檔 2en en kunt het niet afdwingen.

3 dagen geleden

Hoi! Ik ben ook 25 jaar en ongepland zwanger geraakt. Misschien leuk om een whatsapp groep of iets te maken? 馃槉