75 Reacties

3 dagen geleden

Hoi! Ik ben 27 en hier wel gepland, hebben er meer dan een jaar op gewacht en waren al bezig met de eerste gesprekken om een traject in te gaan. Maar nu dan toch spontaan, heel leuk. Nu 11+6

3 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Hoi! Ik ben ook 25 jaar en ongepland zwanger geraakt. Misschien leuk om een ...
Ja leuk!

3 dagen geleden

Ik ben 32 en en nu 12w+5 gepland zwanger van ons eerste kindje. We waren verrast hoe snel het ging ook omdat ik veel vrienden in mijn omgeving heb waarbij het moeizaam ging/gaat. Ik heb helaas nu al veel bekkenbodem klachten wat het nu al vrij zwaar maakt. Vooral omdat ik een vrij actief persoon ben en mij moeilijk kan overgeven aan het feit dat ik nu minder kan en moet. Daarnaast is het krijgen van een kindje niet al spannend genoeg en hebben wij een nieuwbouwhuis gekocht voordat we wisten dat we zwanger waren. Dus veel spannend nieuwe dingen in het vooruitzicht

3 dagen geleden

Reactie op Sasja16

Ik ben 32 en en nu 12w+5 gepland zwanger van ons eerste kindje. We waren ve ...
Heyy wij hebben een beetje het zelfde wij hebben ook een nieuwbouw huid gekocht en bij ons ging het ook wat sneller dan verwacht

3 dagen geleden

Reactie op dominiquedijke

Heyy wij hebben een beetje het zelfde wij hebben ook een nieuwbouw huid gek ...
Merk dat er veel geregeld en besloten moet worden terwijl ik mij niet top voel. En veel van onze sluitingsdata voor de bouw zijn al eind november of moeten voor eind maart. Dus wel even opschieten 🙈

3 dagen geleden

Reactie op Lindaa100

Hier 35(👵) en ongepland zwanger van de 1e, vader niet in beeld. Na paniek ...
Sterkte, heel spannend! Er zijn genoeg vrouwen die het in hun eentje doen, maar dat betekent niet dat het makkelijk is. Hier ook 35 trouwens, begon me al oud te voelen door de meeste reacties hier ;)

2 dagen geleden

Haha ALs jullie je oud voelen, ik ben bijna 37 😂 wel gepland zwanger maar niet verwacht dat het zo snel zou gaan 🫣

2 dagen geleden

Ik ben 34 en nu pas klaar voor een kindje. Ben wel erg bang gemaakt door internet omdat je minder vruchtbaar zou zijn etc maar het is in 1 keer gelukt💕

2 dagen geleden

Hey, super leuk! Ik ben 26 jaar en zwanger van onze eerste zoontje. Ik ben vandaag 15 weken precies🩵

2 dagen geleden

Hallo allemaal, ik ben 36 en gepland zwanger na 1,5 jaar is het toch gelukt🥰 we zijn super blij en ik ben nu 15+1 weken zwanger. Voel me echt gelukkig. Was wel een drukke periode de afgelopen weken. Ben getrouwd, daar ons grote nieuws verteld aan ooms tantes en vrienden en dus zwanger. Ook ik moet pas op de plaats nemen momenteel. Heb last van m'n bekken l, hoofdpijn en merk echt dat ik minder aankan / kan dan voorheen. En naar mn lichaam luisteren is wat lastig soms.maar ik leer gaande weg

2 dagen geleden

Reactie op Joannekexxx

Nou plus mn rug en bekken doen mega zeer als ik lig... en jawel ook terrorn ...
Dit had ik ook heel erg. Nu slaap ik sinds 4 nachten met een zwangerschapskussen tussen mij benen en slaap echt beter.moet er wel even aan wennen dat omdraaien geen optie is met z'n kussen tussen je benen🤭 maar goed zelfs zonder te kunnen omdraaien slaap ik beter met dit kussen. Misschien een tip😊

2 dagen geleden

Reactie op Justme_1988

Dit had ik ook heel erg. Nu slaap ik sinds 4 nachten met een zwangerschapsk ...
Thanks, kreeg idd deze tip ookal van mn zus ja, denk dat ik dan toch maar een voedingskussrn van snoozz ga bestellen vanavond

2 dagen geleden

Reactie op Joannekexxx

Thanks, kreeg idd deze tip ookal van mn zus ja, denk dat ik dan toch maar e ...
Ik heb die van de kruidvat gehaald. Bevalt prima

2 dagen geleden

Reactie op Justme_1988

Ik heb die van de kruidvat gehaald. Bevalt prima
https://www.kruidvat.nl/funnababy-uni-xl-voedingskussen-/-zwangerschapskussen/p/mp-00001412?param1=mp&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwpbi4BhByEiwAMC8JnQuPxsx_8D6FGSDtI0nz2mMdYLb397WqpaYjLiRhySgbptecoLdU9xoC9UQQAvD_BwE Deze

2 dagen geleden

Reactie op Mieke_1989

Sterkte, heel spannend! Er zijn genoeg vrouwen die het in hun eentje doen, ...
Zeker spannend maar heb er alle vertrouwen in. Heb een prima netwerk en geluk met een groot (goedkoop) koophuis en goede baan😊 Zal nog veel moeten uitzoeken en de vrijheid zal wel veel ingeleverd worden maar ik ga er vanuit iets super moois terug te krijgen😁

2 dagen geleden

Reactie op Laureen90

Ik ben 34 en nu pas klaar voor een kindje. Ben wel erg bang gemaakt door in ...
Ik ben ook 34 en zwanger van de eerste! 😊 je hoort idd zoveel verhalen maar ook bij mij niet van toepassing

2 dagen geleden

Reactie op Krissy790

Zoals ik hier lees kloppen die percentages voor geen meter hihi. Ik ga nog niks lezen over bevallen of filmpjes kijken. Ben als de dood ervoor🥴

2 dagen geleden

Reactie op Krissy790

Ik ben ook 34 en zwanger van de eerste! 😊 je hoort idd zoveel verhalen maa ...
Ik werd wel banggemaakt door al die verhalen hoor😮‍💨 En ook door verhalen hier op het forum

2 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Hoi! Ik ben ook 25 jaar en ongepland zwanger geraakt. Misschien leuk om een ...
Heel graag!

2 dagen geleden

Reactie op Sasja16

Merk dat er veel geregeld en besloten moet worden terwijl ik mij niet top v ...
Jaa bij ons 18 okt sluit alles en wij zijn ook nog getrouwd voor het huis en toen was het verrasingg. Ik snap heel goed hoe je je voelt. Veel stress en dingen regelen