104 Reacties
茅茅n maand geleden
Heey wat leuk allemaal nieuwe moeders to be!
Ik ben Marlie 39 ( ja ik lees al dat ik het gemiddelde omhoog trek)
Kom uit Brabant en nu zwanger van het eerste kindje dat ik hopelijk mag voldragen. 馃槆
Wij zijn 10 jaar bezig geweest met ICSI en na 2 sterretjes is het nu eindelijk gelukt voorbij de 12 weken te komen..
In april wordt ik 40 en ben ik ook uitgerekend dus ik vrees dat ik een prachtig kado krijg op mijn verjaardag 馃ぃ
Zijn er hier meer dames die ook uit het zuiden komen?
茅茅n maand geleden
Reactie op Marrelltje
Ik ben Marlie 39 ( ja ik lee ...
Ahhh super fijn dat het dan eindelijk na zo鈥檔 lange tijd gelukt is! 馃グ
Ik kom oorspronkelijk uit Brabant. Woon daar nu niet meer, maar wel nog steeds in het zuiden, onderin zuid Holland 馃榿
茅茅n maand geleden
Reactie op Marrelltje
Ik ben ook bang om op mijn verjaardag te bevallen! Ik ben nu 1 dag voor m'n verjaardag uitgerekend..
Heb m'n vorige verjaardag een curettage moeten ondergaan voor een miskraam, dus probeer het ook maar als po毛tisch te zien mocht dit gebeuren, maar echt leuk vind ik het stiekem niet!
茅茅n maand geleden
Reactie op Leoniee123
Ik ben ook bang om op mijn verjaardag te bevallen! Ik ben nu 1 dag voor m'n ...
Ja elke dag wil ik voor iedereen klaar staan maar mijn verjaardag is nogsteeds echt van mij.
Het is voor jou dus al erg dubbel je verjaardag..
Laten we hopen dat ze blijven zitten tot een week erna ofzo.. dan hebben we op onze eigen verjaardag nog een prachtige buik.. 鈽猴笍
茅茅n maand geleden
Reactie op Lisanne002
Ahhh super fijn dat het dan eindelijk na zo鈥檔 lange tijd gelukt is! 馃グ
Ik ...
Ja idd! Al brengt het nu wel neveneffecten met zich mee.. ik had al geaccepteerd dat ik kindloos zou blijven en nu besef ik me nog steeds niet dat het is gelukt 馃ゴ
Hoe kun je toch uit Brabant verhuizen??
K heb het 15 ook gedaan en was binnen 6maanden weer terug in Tilburg 馃ぃ
茅茅n maand geleden
Reactie op Marrelltje
Ja idd! Al brengt het nu wel neveneffecten met zich mee.. ik had al geaccep ...
Ahh ja dat snap ik wel!
Haha, ja voor mijn opleiding moest ik al op kamers, dus woonde toen nog verder weg.
Later ging ik samenwonen met mijn vriend en waar ik woon waren de huizen wat goedkoper. Maar woon nog dichtbij Brabant hoor! 馃榿
Dus hoeft het niet helemaal te missen. En er wonen hier meer mensen uit Brabant, dus voel me wel thuis zo 鈽猴笍
茅茅n maand geleden
Reactie op Marrelltje
Ja elke dag wil ik voor iedereen klaar staan maar mijn verjaardag is nogste ...
Ja laten we dat hopen! Maar ik probeer ook maar te accepteren dat het misschien wel zo zal zijn, anders blijf ik me er maar druk over maken...
En ja same ik vind het ook altijd heel leuk om 1 dag te hebben die om mij draait.. Maar we gaan het zien, kan er nu weinig aan doen!
茅茅n maand geleden
Hi allemaal ik ben 32 en zwanger van de eerste. Heb altijd te horen gekregen niet vruchtbaar te zijn nu zwanger van een tweeling. Ben nu 17 weken
茅茅n maand geleden
Reactie op Marrelltje
Heftig voor jullie.
Maar wat bijzonder is dit dan! Heel veel geluk toegewenst 馃崁
茅茅n maand geleden
Reactie op Marrelltje
Ik gooi de gemiddelde leeftijd nog een stukje verder omhoog 馃槈
40 en net 41 voordat de baby komt.
Voor de 3e keer zwanger.
In 2020 een currettage en vorig jaar augustus een vroege miskraam met 5/6 weken.
Vandaag de 13 weken echo gehad en alles zag er prima uit, dus vertrouwen groeit dat het dit keer wel mag lukken. 馃グ
Wij wonen net onder Roosendaal.
Geniet allemaal van deze bijzondere tijd! 馃槆
16 dagen geleden
Reactie op Lisanne002
Hoe is het met iedereen hier? 鈽猴笍
Goedd, buiten veel last van bandenpijn groeipijn en maagzuur savonds en snachts gaat het hier goed! Morgen de 20 weken echo zin in! Weer even spieken bij de kleine
16 dagen geleden
Reactie op Joannekexxx
Goedd, buiten veel last van bandenpijn groeipijn en maagzuur savonds en sna ...
Ohh leuk! En al gehad?
Groeipijn en bandenpijn heb ik ook wel met vlagen ja.. 馃槄
M鈥檔 buik gaat ook steeds n beetje meer in de weg zitten, haha. En met yoga/sport gaat ook minder vlot. Ben soms net een oud wijf 馃ぃ
Moet soms de video op pauze zetten, omdat ik eerst overeind moet komen/van houding moet wisselen 馃槅
16 dagen geleden
Reactie op Lisanne002
Ohh leuk! En al gehad?
Groeipijn en bandenpijn heb ik ook wel met vlagen ...
Hahaha ja die buik gaat echt steeds meer in de weg zitten馃ぃ馃ぃ zelfs sokken en schoenen aantrekken gaat niet meer zo soepeltjes
16 dagen geleden
Reactie op Joannekexxx
Hahaha ja die buik gaat echt steeds meer in de weg zitten馃ぃ馃ぃ zelfs sokken ...
Wat grappig dat je dit zegt. Ik heb ook problemen met schoenen aandoen. Heb mij van de week grote schoenlepel gekocht omdat ik half liggend alles aandoe terwijl er niet echt nog veel te zien valt :p
16 dagen geleden
Reactie op Laureen90
Wat grappig dat je dit zegt. Ik heb ook problemen met schoenen aandoen. Heb ...
Whahahahaha misschien moet ik dat ook maar doen hahaha
16 dagen geleden
Reactie op Laureen90
Wat grappig dat je dit zegt. Ik heb ook problemen met schoenen aandoen. Heb ...
Bij mij gaat schoenen aandoen nog wel goed.
Maar van een liggende houding overeind komen 馃槀
Of van de bank af, gaat ook al wat minder soepel.
16 dagen geleden
Reactie op Lisanne002
Maar van een liggende houding o ...
Zelfde hier hahaha gaat totaal niet soepeltjes meer
16 dagen geleden
Reactie op Lisanne002
Maar van een liggende houding o ...
Ik moet toch wel lachen dat iedereen tegen hetzelfde ongeveer 'aanloopt' ik heb ook de grootste lol met mijzelf als er weer opeens iets niet lukt. Vandaag met zitten voel ik mijn baarmoeder erg goed. Ik zit lekker met de benen wijd 馃ぃ