85 Reacties

2 maanden geleden

Hey, ik ben nu 7 weken zwanger van ons eerste kindje en kom uit nijverdal.

2 maanden geleden

Inmiddels 6 weken zwanger van de 1e. Kom uit Hardenberg 😊

2 maanden geleden

Wat leuk! Westerhaar, weet net 3 dagen dat ik zwanger ben dus zit om en nabij de 4 weken 🍀

2 maanden geleden

Gefeliciteerd meiden! Wat leuk! ☺️

2 maanden geleden

Leuk! Inmiddels 5+5 Kom uit Rossum

2 maanden geleden

Leuk idee, vandaag 7+2, 1e kindje. Ik kom uit Enschede😊

2 maanden geleden

Wat leuk dat er al een aantal meiden zijn! Hebben jullie al veel kwaaltjes?

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Wat leuk dat er al een aantal meiden zijn! Hebben jullie al veel kwaaltjes? ...
Van 9 t/m 11 bruine afscheiding gehad, lijkt nu gestopt te zijn. Verder hoofdpijn, misselijk en pijnlijke borsten. En jij?

2 maanden geleden

Reactie op Mijsie

Van 9 t/m 11 bruine afscheiding gehad, lijkt nu gestopt te zijn. Verder ho ...
Oh dat maakt je wel onzeker he! Fijn dat het gestopt is. Wanneer heb je je eerste echo? Ik heb zelf enorm veel last gehad van restless legs (gebruik nu magnesium) en ben nog steeds heeeel moe haha!

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Wat leuk dat er al een aantal meiden zijn! Hebben jullie al veel kwaaltjes? ...
Hier ook vermoeid, pijnlijke borsten en misselijkheid. Helpt de magnesium goed tegen de restless legs?

2 maanden geleden

Reactie op marleennn!

Hier ook vermoeid, pijnlijke borsten en misselijkheid. Helpt de magnesium g ...
Jaa behoorlijk! Ik heb echt dagen wakker gelegen van de pijn. De verloskundige heeft vloeibare magnesium aangeraden en het werkt echt TOP! 👌🏼

2 maanden geleden

Hey wat leuk! Ik kom ook uit Overijssel en heb morgen mij eerste echo met 7 weken 😊

2 maanden geleden

Reactie op Henrike97

Hey wat leuk! Ik kom ook uit Overijssel en heb morgen mij eerste echo met ...
Spannend!!

2 maanden geleden

Hoe oud zijn jullie?

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Wat leuk dat er al een aantal meiden zijn! Hebben jullie al veel kwaaltjes? ...
Ik merk vooral de druk op mn onderbuik en rug, de restless legs, maagzuur en misselijk bij eten, zere borsten en oh zo moe tegen 15.00. Maar moet dan ook zeggen dat ik elke ochtend tegen 5.00 klaarwakker ben en niet meer kan slapen. Ik sta dan tegen 6.00 op. Kan dan ook niet langer liggen omdat ik dan erg onrustig word. Dus nu heerlijk even een momentje voor mezelf in de achtertuin op het zonnebad. Wel in de schaduw trouwens want heb het altijd warm nu😅🤭

2 maanden geleden

Reactie op Mijsie

Hoe oud zijn jullie?
28 en jij?

2 maanden geleden

Reactie op Henrike97

Hey wat leuk! Ik kom ook uit Overijssel en heb morgen mij eerste echo met ...
Spannend hopelijk is alles goed ne groeit het zoals verwacht. 🍀 Ik heb pas 29 augustus mijn eerste echo. Dan ben ik 8+4 duurt nog zolang...... maar tot op heden geen bloed of afscheiding gehad. Dus so far so good

2 maanden geleden

Hoi allen, Ik kom ook uit Overijssel/Twente. Ben 29 jaar en in verwachting van ons vierde kindje. We hebben al 3 meiden. Deze zwangerschap was een totale verassing. Hoever ik precies zwanger ben, weet ik op dit moment nog niet. Aangezien mijn laatste menstruatie 15 april was, hallo pcos! Maar adhv de cleurblue die ik toen gedaan heb is er een inschatting gedaan. Maar voor nu zou ik 7+5 zijn. Woensdag weet ik hopelijk meer, dan (eindelijk ;-) eerste echo.

2 maanden geleden

Reactie op Justme_1988

Spannend hopelijk is alles goed ne groeit het zoals verwacht. 🍀 Ik heb pa ...
Ik heb pas 30 augustus mijn eerste echo.. duurt ook nog zooo lang. En ben dan volgens mij 6+7..

2 maanden geleden

Wat leuk dit! Ik weet sinds 3 dagen dat ik zwanger ben. Vandaag pas 12 dpo en volgens mijn berekening nu 3+4 weken. Heel pril dus nog en ontzettend spannend. Merk dat het me best onzeker maakt. We hebben 1 jaar en 10 maand geprobeerd en zelfs 3 iui behandelingen gehad. Uiteindelijk is deze zwangerschap gewoon op de natuurlijke manier gekomen. Heel fijn om met jullie verhalen mee te kunnen lezen!🥰