Hoi meiden,
Het leek mij leuk om een groep te openen voor zwangere meiden die in Overijssel wonen.
Zelf kom ik uit Enschede, heb een zoontje van 8,5 maanden en ben 5+1 weken zwanger :)
Ooooh wat leuk! Waar kom jij vandaan? En merk jij al wat symptomen van de zwangerschap? Ik ben zelf vooral erg moe en heb af en toe opvliegers. Verder merk ik nog weinig.
Ooooh wat leuk! Waar kom jij vandaan? En merk jij al wat symptomen van de z ...
Westerhaar en jij? Jaa, heb sinds net weer wat heel licht bruin bloedverlies..(hopelijk innesteling en geen voorbode van wat slechts) en veelal hoofdpijn, misselijk met vlagen en zere borsten.
Hoi! Ik ben 30 jaar en woon ik enschede. Ik heb een zoontje van 16 maand en ben nu 7 weken zwanger. De 28e heb ik pas mijn eerste echo dus ik vind het super spannend. Bij mijn zoontje had ik de eerste echo al op 6 weken dus ik knijp m nu wel een beetje :)
Hi allemaal, ik heb een dreumes van 1.5 jaar en nu zwanger van nr 2 😃 woon aan de rand van Hengelo en ben 33 jaar. Nog even wachten op de eerste echo midden september, spannend!
Maandag 19 augustus onze eerste echo gehad en er was een kloppend hartje te zien! Hopelijk blijft het lekker zitten nu we op vakantie gaan. We rijden as we speak naar Italië 🇮🇹
Ik ben nu trouwens bijna 8 weken en ben 26 jaar.
Succes iedereen die nog even moet wachten op de eerste echo 🍀