85 Reacties

één maand geleden

Reactie op Oktoberbaby1

Aanstaande woensdag eerste echo. Zo spannend. Wie heeft hem al gehad?
Vorige week woensdag de echo gehad. Toen precies 8 weken zwanger! 2 dagen vooruit gezet! Mooi kloppend hartje gezien. Was zo’n opluchting 😍

één maand geleden

Jaaa ik kom uit Hardenberg. Ik ben julia en ben 35 jaar. Nu 8 weken en 1 dag zwanger van de eerste, of hoe je het bekijkt. Inmiddels 2 echo's gehad ivm miskraam vorige keer. 2de echo die ik vorige week vrijdag had was een mooi kloppend hartje te horen 🥰

één maand geleden

Hoiii ik kom uit twente, ik ben joanneke en ben 25 jaar en 8 weken en 6 dagen zwanger van ons eerste kindje, afgelopen week 1e ecgo gehad met daarop een mooi kloppend hartje gezien

één maand geleden

Vanmiddag onze eerste echo gehad, een mooi kloppend hartje en nu volgens berekening 7+4 dagen❤️

één maand geleden

Vandaag de 1e echo gehad. Nu volgens de verloskundige 6,5 week zwanger. Fantastisch om dit zo te zien, zo'n kloppend hartje en een mini die het goed doet 🥰

één maand geleden

Reactie op Novbaby23

Wat leuk dat er al een aantal meiden zijn! Hebben jullie al veel kwaaltjes? ...
Heel misselijk hele dag, maar ook vreetbuien haha, gaat ook echt lekker samen maar niet heus haha Verder heel moe en duizelig, merk dat ik het warme weer wel heel pittig vind met de kwaaltjes en daarnaast ook mn astma

één maand geleden

Reactie op Joannekexxx

Heel misselijk hele dag, maar ook vreetbuien haha, gaat ook echt lekker sam ...
Ik heb hetzelfde, heb ook astma en dit weer is echt pittig, vanmiddag wezen wandelen en nu echt op

één maand geleden

Reactie op Justme_1988

Ik heb hetzelfde, heb ook astma en dit weer is echt pittig, vanmiddag wezen ...
Klinkt idd heel bekend ja

één maand geleden

Hoe is het met jullie?

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Hoe is het met jullie?
Met mij gaat het goed, ben wem erg moe de laaste tijd. Weer wat misselijk op momenten maar over het algemeen gaat het goed. De 16de september onze termijn echo🥰

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Hoe is het met jullie?
Hoe is het met jou?

één maand geleden

Hai, ik kom uit Hardenberg ben 33 jaar, ik ben nu 7+5 zwanger! En ik heb al een dochter van 10 jaar, woensdag heb ik mijn 1e echo zo spannend...

één maand geleden

Ik kom uit Hengelo en ben nu 5+5 !

één maand geleden

Ik kom uit Almelo en ben nu 6+6

één maand geleden

Reactie op Justme_1988

Hoe is het met jou?
Hier heel moe en erg misselijk nog , last van spanning en stress voor vanavond hebben dan de termijn echo om 5 over 6, ben nu 10+3 Ook veel stress voor de vakantie gaan woensdag op donderdag nacht rijden richting zweden onze vakantie bestemming

één maand geleden

Hallo, Ik ben Lisa uit Nieuwleusen. Morgen avond een echo. Heb er al 1 eerder gehad maar was nog heel pril. Ben heel zenuwachtig omdat ik in mei een miskraam heb gehad. Ik hoop dat we morgen kunnen zien dat het gegroeid is.... :) ben wel met vlagen vaak misselijk en eten gaat lastig. Hoop dat dat snel beter gaat..

één maand geleden

Hi! Inmiddels bijna 11 weken zwanger van ons derde kindje, ook uit Enschede!

één maand geleden

Reactie op Joannekexxx

Hier heel moe en erg misselijk nog , last van spanning en stress voor vanav ...
Vervelend dat je zo misselijk bent, Logisch dat je spanning ne stress hebt vind ik. Heb ik ook wel voor de eerste termijn echo. Hopelijk kun je op vakantie lekker genieten en krijg je vanavond goed nieuws

één maand geleden

Reactie op Justme_1988

Vervelend dat je zo misselijk bent, Logisch dat je spanning ne stress hebt ...
Ja hoop so dat het goed nieuws zal gaan zijn

één maand geleden

Reactie op Joannekexxx

Ja hoop so dat het goed nieuws zal gaan zijn
Gister een goede echo gehad!! Het kleine kindje was lekker aan het zwaaien met de armen en aan het trappen met de benen! Heel blij mee