99 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Aanstaande woensdag eerste echo. Zo spannend. Wie heeft hem al gehad?
Vorige week woensdag de echo gehad. Toen precies 8 weken zwanger! 2 dagen vooruit gezet! Mooi kloppend hartje gezien. Was zo’n opluchting 😍
2 maanden geleden
Hoiii ik kom uit twente, ik ben joanneke en ben 25 jaar en 8 weken en 6 dagen zwanger van ons eerste kindje, afgelopen week 1e ecgo gehad met daarop een mooi kloppend hartje gezien
2 maanden geleden
Vanmiddag onze eerste echo gehad, een mooi kloppend hartje en nu volgens berekening 7+4 dagen❤️
2 maanden geleden
Reactie op Novbaby23
Wat leuk dat er al een aantal meiden zijn! Hebben jullie al veel kwaaltjes? ...
Heel misselijk hele dag, maar ook vreetbuien haha, gaat ook echt lekker samen maar niet heus haha
Verder heel moe en duizelig, merk dat ik het warme weer wel heel pittig vind met de kwaaltjes en daarnaast ook mn astma
2 maanden geleden
Reactie op Joannekexxx
Heel misselijk hele dag, maar ook vreetbuien haha, gaat ook echt lekker sam ...
Ik heb hetzelfde, heb ook astma en dit weer is echt pittig, vanmiddag wezen wandelen en nu echt op
2 maanden geleden
Reactie op Justme_1988
Ik heb hetzelfde, heb ook astma en dit weer is echt pittig, vanmiddag wezen ...
Klinkt idd heel bekend ja
2 maanden geleden
Reactie op Mijsie
Hoe is het met jullie?
Met mij gaat het goed, ben wem erg moe de laaste tijd. Weer wat misselijk op momenten maar over het algemeen gaat het goed. De 16de september onze termijn echo🥰
2 maanden geleden
Reactie op Justme_1988
Hoe is het met jou?
Hier heel moe en erg misselijk nog , last van spanning en stress voor vanavond hebben dan de termijn echo om 5 over 6, ben nu 10+3
Ook veel stress voor de vakantie gaan woensdag op donderdag nacht rijden richting zweden onze vakantie bestemming
2 maanden geleden
Hallo, Ik ben Lisa uit Nieuwleusen. Morgen avond een echo. Heb er al 1 eerder gehad maar was nog heel pril. Ben heel zenuwachtig omdat ik in mei een miskraam heb gehad. Ik hoop dat we morgen kunnen zien dat het gegroeid is.... :) ben wel met vlagen vaak misselijk en eten gaat lastig. Hoop dat dat snel beter gaat..
2 maanden geleden
Hi! Inmiddels bijna 11 weken zwanger van ons derde kindje, ook uit Enschede!
2 maanden geleden
Reactie op Joannekexxx
Hier heel moe en erg misselijk nog , last van spanning en stress voor vanav ...
Vervelend dat je zo misselijk bent, Logisch dat je spanning ne stress hebt vind ik. Heb ik ook wel voor de eerste termijn echo. Hopelijk kun je op vakantie lekker genieten en krijg je vanavond goed nieuws
2 maanden geleden
Reactie op Justme_1988
Vervelend dat je zo misselijk bent, Logisch dat je spanning ne stress hebt ...
Ja hoop so dat het goed nieuws zal gaan zijn
2 maanden geleden
Reactie op Joannekexxx
Ja hoop so dat het goed nieuws zal gaan zijn
Gister een goede echo gehad!! Het kleine kindje was lekker aan het zwaaien met de armen en aan het trappen met de benen! Heel blij mee