85 Reacties

één maand geleden

Reactie op Joannekexxx

Gister een goede echo gehad!! Het kleine kindje was lekker aan het zwaaien ...
Wat fijn om te horen dat de echo goed is gegaan. Is toch altijd weer een hele opluchting na zn echo hé. Wij moeten nog even geduld hebben tot maandag ochtend. Maar voel me nog steeds echt zwanger dus heb er wel vertrouwen in 😊

één maand geleden

Reactie op Justme_1988

Hoe is het met jou?
Gaat redelijk! Voel me wel telkens anders. Ene dag veel kwaaltjes en zoals vandaag alleen wat steken in mn liezen/baarmoeder en vermoeid! Precies een week geleden een echo gehad met kloppend hartje. Aanstaande vrijdag hebben we weer een echo 🍀

één maand geleden

Hoi hoi, Ik kom uit Wierden en ben 28 jaar. En ik ben nu 10+6 zwanger en we hebben al een zoontje van 1 jaar en 8 maandjes. 2 april is mijn uitgerekende datum. We hebben al 2 echo’s gehad en alles zag er goed uit gelukkig!! 🍀

één maand geleden

Hier een mama uit Nijverdal! Ben 29 jaar en ben nu 7 week zwanger! Gister eerste echo gehad, en die zag er helemaal goed uit.🙏 We hebben al een zoon van 1,5 jaar nu.

één maand geleden

Hi allemaal, ik kom uit Borne en ben 8+2. Ik ben 34 jaar en heb al een kindje van 2 jaar.

één maand geleden

Hoi, ik kom uit Vriezenveen, ben 33 jaar en nu 11+2 weken zwanger van ons eerste kindje samen. Mijn vriend heeft uit een eerdere relatie een zoon van 8 die we regelmatig ook hier thuis hebben.

één maand geleden

Haii ik kom uit Almelo en ben 25 jaar en ben 9 + 5 weken zwanger van mijn 1e kindje.

één maand geleden

Reactie op Mckmck

Haii ik kom uit Almelo en ben 25 jaar en ben 9 + 5 weken zwanger van mijn 1 ...
Haii haii welkom!

één maand geleden

Dames uit Hardenberg, vanwege mijn maagverkleining mag ik de vitakruid mama dag en nacht niet hebben. En ik had net nieuwe binnen. Iemand interesse om ze over te nemen? Zijn maar een paar uit.

één maand geleden

Hey, hoe is het met jullie allemaal? Hier gaat het goed, wel wat misselijker dan eerst. Vooral na het eten van iets. Maakt niet uit wat. En met koken. Ik heb dan honger, ga koken en wordt meteen misselijk ongeacht wat ik kook. Nu op advies van verloskundige omde 2 uur kleine beetjes proberen te eten. Verder groeit ukkie goed en was al erg bewegelijk met de termijn echo😍🥰

één maand geleden

Reactie op Justme_1988

Hey, hoe is het met jullie allemaal? Hier gaat het goed, wel wat misselijk ...
Hier gaat het redelijk zolang ik om de 2 uur maar wat eet, met name savonds snachts erg misselijk. Morgen een mijlpaaltje dan ben ik 12 weken zwanger dus steeds dichter bij het tweede trimester, hopelijk voel ik me dan ook wat beter!

één maand geleden

Hoi iedereen, hier gaat het best goed. Gisteren een goede 13 weken echo gehad. Baby is al flink beweeglijk, echt bijzonder om te zien. De misselijkheid wordt inmiddels beter, nog met vlagen een beetje weeiig, maar niet meer hondsberoerd. Ik eet wel de hele dag door steeds beetjes.

21 dagen geleden

Hoi allemaal, Melanie hier! Ik ben mama van Saar (wordt 27 oktober 1 jaar) en ben 13 weken zwanger. Samen met mijn man woon ik in Zwolle! Leuk, zo’n Overijsselse groep!!

21 dagen geleden

Reactie op Mellebellie

Hoi allemaal, Melanie hier! Ik ben mama van Saar (wordt 27 oktober 1 jaar) ...
Wat leuk zeg! Hier een zoontje, 5 okt. 1 jaar en vrijdag ook 13 weken zwanger. Zwartsluis 😃

21 dagen geleden

Reactie op Mellebellie

Hoi allemaal, Melanie hier! Ik ben mama van Saar (wordt 27 oktober 1 jaar) ...
Leuk! Ik heb ook altijd in Zwolle gewoond ben nu verhuisd na kampen. Ik ben ook 13 weekjes

20 dagen geleden

Wat leuk dit groepje! 😄 wij wonen ook in Zwolle! nu 14 weken zwanger 💕

19 dagen geleden

Hi hi, ik kom uit Almelo, ben 36 jaar en voor de 4e keer zwanger van ons eerste kindje! Deze lijkt te blijven plakken 😀 ik ben zondag 13 weken zwanger en uitgerekend op 13 april! Ik voel me nu best goed, ik slaap alleen mega slecht. Meer mensen last van? De eerste 4 uurtjes slaap ik oké, en daarna lig ik voor mijn gevoel meer wakker dan dat ik slaap. Herkenbaar?

19 dagen geleden

Reactie op Saarrow

Hi hi, ik kom uit Almelo, ben 36 jaar en voor de 4e keer zwanger van ons ee ...
Ik ben nu 13+4 weken zwanger en heb precies hetzelfde. Slaap zo slecht dat het gewoon vervelend begint te worden overdag moe en snachts je slaap niet kunnen pakkenheb nog niet de manier gevonden om het op te lossen helaas

19 dagen geleden

Reactie op Saarrow

Hi hi, ik kom uit Almelo, ben 36 jaar en voor de 4e keer zwanger van ons ee ...
Hier ook! Standaard rond 5 uur wakker en daarna niet meer kunnen slapen. Maar wel ontzettend moe zijn! Merk ook dat ik hierdoor minder goed functioneer overdag 🥲

19 dagen geleden

Reactie op Justme_1988

Ik ben nu 13+4 weken zwanger en heb precies hetzelfde. Slaap zo slecht dat ...
Pff ik ook nog niet, heel vervelend!