99 Reacties
één maand geleden
Hey leuk!
Hier ook wonende in Enschede en dochterje van bijna een jaar. Ik ben nu 14 weken zwanger, leeeuheeuk!
25 dagen geleden
Hebben jullie de kraamzorg al geregeld? En hoe gaat het met de zwangerschap in de tweede trimester?
25 dagen geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Hebben jullie de kraamzorg al geregeld? En hoe gaat het met de zwangerschap ...
Ja, hier de kraamzorg geregeld. Dezelfde als de vorige keer, Naviva. Erg veel hoofdpijn tot nu toe en daarna snel emotioneel! Vooral in de loop van de dag/avond. Verder gaat het goed. Met jou?
25 dagen geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Nog geen geluk met kraamzorg.. Wilde zzp maar die zijn vrijwel allemaal volgeboekt. Hier sinds de tweede trimester elke dag koppijn. Ik herken het ook van m'n vorige zwangerschap, toen was dat pas over rond het einde van tweede trimester. Dus nog even doorbuffelen. Misselijkheid is wel minder en heb weer meer energie
24 dagen geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Ik ben de kraamzorg ook al geregeld. Via de verloskundige praktijk. Hun hebben ook een kraamzorg afdeling. Lekker alles onder 1 dak. Ik heb helaas last van m'n bekken. Vanmiddag voor het werkt naar de fysio kijken of ze mij kunnen ondersteunen of helpen
24 dagen geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Yes! En opvang ook al! Naviva again , zal vast goed gaan. Tot nu toe gaat 2de trimester super , kan nog steeds fanatiek tennissen. Bij mijn eerste zwangerschap begon ik na een uur tennis al wel een beetje te waggelen. Nu nergens last van! Volgens mij lift deze meid ook een stukje hoger, waardoor ze niet zo op mn bekken drukt? Dat vul ik zelf maar even in. Af en toe nog misselijk , maar gelukkig niet meer zo als een tijdje terug pfffft.
13 dagen geleden
Reactie op Marliez8
Hallo allemaal, wat leuk een Overijssel groep. Ik ben Marlies, 32 jaar en v ...
Wat leuk! Heb ook altijd in Zwolle gewoond, anderhalf jaar geleden na kampen verhuist. Ik ben nu 18+6 weken zwanger
12 dagen geleden
Reactie op Liza Hammer
Wat leuk! Heb ook altijd in Zwolle gewoond, anderhalf jaar geleden na kampe ...
Wat leuk! Ik woon sinds een paar maanden in Kampen en ben nu 16 weken zwanger van onze eerste! Groetjes Roos
12 dagen geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Mijn moeder is kraamverzorgster dus die kraamt bij ons voor ons eerste kindje! Dus wat dat betreft heb ik mega geluk en vind ik het heerlijk en heel bijzonder dat het mijn eigen moeder is.
12 dagen geleden
Reactie op halloroosje
Wat leuk! Ik woon sinds een paar maanden in Kampen en ben nu 16 weken zwang ...
Oh wat leuk! Ik ben morgen 19 weekjes! Bij welke verloskundige zit jij?
12 dagen geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Yes kraamzorg geregeld. Naviva komt bij ons. Kinderopvang ook geregeld inmiddels.
Tweede trimester gaat echt een stuk beter! Energie weer zo goed als terug, en misselijkheid valt mee. Door mijn maagverkleining vaak misselijk, maar weet inmiddels het verschil😅
12 dagen geleden
Reactie op Liza Hammer
Oh wat leuk! Ik ben morgen 19 weekjes! Bij welke verloskundige zit jij?
Super leuk, dan ben jij net iets verder! Ik zit bij Puur Begin. En jij?
8 dagen geleden
Reactie op halloroosje
Super leuk, dan ben jij net iets verder! Ik zit bij Puur Begin. En jij?
Ja ik ook! Leuk! Haha