10 Reacties

茅茅n maand geleden

Hee! Ik ben Sylvia, 34 jaar en dit wordt het eerste kindje voor mij en m鈥檔 vriend. Ben vandaag 7+6 en afgelopen donderdag de eerste echo gehad! Wij wonen in Drachten 馃槉

茅茅n maand geleden

Ik kom ook uit friesland. Ben 40 jaar en heb al 2 kinderen. Voor de rest blijf ik liever verder anoniem馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Sylviaaa90

Hee! Ik ben Sylvia, 34 jaar en dit wordt het eerste kindje voor mij en m鈥檔 ...
Oehh al een echo gehad! Leuk!!! 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Hoi! Noardburgum hier! Zwanger van de derde. Vierde zwangerschap vanwege een late miskraam in januari. Daarom extra spannend nu馃槵

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben vandaag 6+3 weken en ik kom uit Drachten! Ik heb 4 september mijn eerste echo!

茅茅n maand geleden

Hoihoi. Zwanger van ons 2e kindje. Wij wonen in Wouterswoude. Volgende week onze eerste echo in het ziekenhuis.

茅茅n maand geleden

Heihoi! Hier iemand uit Sumar, oorspronkelijk Walterswald! Zwanger van ons 3e kindje samen (en dan4 kids jn huis incl bonusdochter). Door de anticonceptie heen zwanger geraakt en toevallig drie dagen geleden achter gekomen! Dikke schrik, maar super welkom. Vandaag eerste echo en 8 weken zwanger!

茅茅n maand geleden

Ik heb gister een goede echo gekregen, dus ik zal me ook even voorstellen. Ik ben zwanger van ons eerste kindje samen, maar mijn man heeft al wel twee kindjes vanuit een eerder huwelijk. Wij wonen in de buurt van Grou!

茅茅n maand geleden

Hee, Hier iemand uit Leeuwarden. We hebben meerdere miskramen gehad en hopen dat nu alles goed mag gaan!鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Heehee! Ik ben 32 jaar, woon samen met mijn partner in Leeuwarden en verwachten 24 april ons eerste kindje.