849 Reacties

2 maanden geleden

Hi, Ik ben 24 en 4 weken zwanger. In april een bbz gehad en helaas een eileider verloren. Heb er deze keer een veel beter gevoel bij dan de vorige keer. Alsof ik toen al wist dat het niet goed zat

2 maanden geleden

Hey! Ik ben 26 en 4 weken en enkele dagen zwanger. Dit is mijn eerste terugplaatsing bij IVF

2 maanden geleden

Hoii ik ben ook 30 en zwanger van ons 5de kindje! Denk nu 3.5 weken te zijn en dat maakt 7 april mijn uitgerekende datum. Ik weet trouwens echt niet hoe ver ik ben maar heb mezelf zo min mogelijk ver gerekend, dan kan het enkel meevallen Voelen jullie al iets? Ik ben momenteel ziekjes (verkouden), hoop dat daar die misselijkheid vandaan komt, daar ben ik wel bang voor.

2 maanden geleden

Ik ben Jessica, 34 jaar en 4weken+1 dag. Ik vind het allemaal heel spannend. Zijn al enorm lang bezig en vorig jaar een hele vroege miskraam gehad. Ik wist het eerst echter niet, omdat de miskraam begon rond het moment dat ik ongesteld moest worden, waardoor ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Alleen duurde deze ongesteldheid op een gegeven moment veeeeel langer. Uiteindelijk hebben ze het restweefsel operatief moeten verwijderen. Ik ben ontzettend blij, maar durf nog niet voluit extreem blij te zijn.

2 maanden geleden

Hi, ik ben 31 jaar en ik denk zwanger? Na 4 testen vandaag met alle 4 een licht streepje, ga ik het maar geloven. Al heb ik 3-4 dagen al enorme buik krampen en herinner ik mij dit niet van m’n eerste zwangerschap (dochtertje van 1,5 nu). Dat maakt dat ik wat sceptisch ben haha. Komende dagen nog maar extra testen en als die steeds duidelijker worden, dan maar de verloskundige bellen! Volgens de app precies 4 weken nu. Alles verder goed op de krampen na! :) bij jou?

2 maanden geleden

Hoi, ik ben 31 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Onze oudste is 5 jaar. In februari een missed abortion gehad en daardoor nu heel voorzichtig blij. Heb net als bij de vorige zwangerschap last van bloedingen/spotting en ik word er erg onzeker van merk ik. Maar ik hoop hier positiviteit te vinden ♥️

2 maanden geleden

Hi, Ik ben 22 jaar en heb een zoontje van bijna 3 en nu 4 weken en 3 dagen zwanger. In april een miskraam gehad met 5 weken. Nu merk ik tog dat ik minder kan genieten en nog niet helemaal blij ben. Hoop na de eerste echo wat zorgen minder te hebben.

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben 29 en na een vroege miskraam begin april heb ik vanmorgen weer een positieve test gekregen! Ik durf er nog niet al te veel aan te denken, beetje het gevoel van 'eerst zien dan geloven'... maar hoop heel erg dat het dit keer wel goed gaat!

2 maanden geleden

Hallo Wij zijn Jeroen en Sharon. Is ons eerste kindje, ik ben 30 jaar en mijn vriend gisteren 35 geworden. Volgens deze app uitgerekend op 04/04 zo spannend. 🥰

2 maanden geleden

Reactie op OumAbd

Hoii ik ben ook 30 en zwanger van ons 5de kindje! Denk nu 3.5 weken te zijn ...
Ik zou op 04/04 uitgerekend zijn, ik heb een bloeding van 2,5 gehad erna opnieuw getest en de strepen waren nu donker dan de 1ste was bang om een miskraam te hebben maar na het opzoeken was het de innesteling bloeding...

2 maanden geleden

Reactie op Evv234

Hoi! Ik ben 29 en na een vroege miskraam begin april heb ik vanmorgen weer ...
Heel herkenbaar! De eerste keer was ik echt blij en ervaarde ik veel meer een geluksgevoel. Ik wist natuurlijk best dat het ook niet altijd goed hoeft te gaan (wat het dus ook niet ging uiteindelijk). Nu ben ik ook blij, maar is het ook nog onwennig en sta ik er misschien wat realistischer in ofzo? Geen idee. Ik denk maar gewoon dat elk gevoel normaal is 😊

2 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Hi, Ik ben 24 en 4 weken zwanger. In april een bbz gehad en helaas een eil ...
Wat heftig Joyce! Was dat je eerste zwangerschap? Ik hoop heel erg dat nu alles voorspoedig gaat verlopen voor je/jullie 🤍

2 maanden geleden

Ha! Ik ben 33, heb een zoontje van feb '23 en nu zwanger van de tweede. Ben vanuit eigen berekening nu 4+3. Rot om te lezen dat er hier zoveel te maken hebben gehad met een miskraam of bbz. Hopelijk verloopt deze zwangerschap beter. Toch weer spannend he!

2 maanden geleden

Wat heftig Joyce! Was dat je eerste zwangerschap? Ik hoop heel erg dat nu a ...
Jaa heel heftig. Was inderdaad mijn eerste zwangerschap. Was in 1 keer zwanger. En toen dat. Nu in de derde ronde zwanger. Mijn gevoel zit nu wel beter dan de vorige keer. Alsof ik toen al wist dit gaat niet goed

2 maanden geleden

Hii! Ik ben 25 en volgens de app ben ik nu 4 weken en 3 dagen. Wij gaan voor ons 1e kindje! Dus heel spannend allemaal. Ik zou rond 3 april uitgerekend zijn😊

2 maanden geleden

Hoi hoi, Ik ben Linsey 34 jaar, ik ben nu 4+5 dagen. Afgelopen december vroege miskraam gehad bij 6 weken. Vindt t allemaal nogal spannend want vorige keer had ik meer symptomen dan nu. Nu alleen last van licht gevoelige borsten, af en toe lichte krampjes waardoor het mij extra onzeker maakt. Al met al ontzettend blij met onze zwangerschap en hopen dat alles voorspoedig verloopt ✨

2 maanden geleden

Reactie op Suus98

Hii! Ik ben 25 en volgens de app ben ik nu 4 weken en 3 dagen. Wij gaan vo ...
Leuk Suus! Ik ook precies!

2 maanden geleden

Reactie op L.innn

Hoi hoi, Ik ben Linsey 34 jaar, ik ben nu 4+5 dagen. Afgelopen december ...
Ah ik ken dat gevoel! Vorige zwangerschap veel heftige symptomen en dat zat dus in mijn eileider. Ik heb nu ook minder symptomen. Denk alleen maar zo. Hoe minder symptomen hoe beter het misschien wel kan zitten

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben 25 en mijn man is 30 en vorige week heb ik positief getest! De test gaf aan: 2-3 weken zwanger. In de 3e week van augustus heb ik mijn vroege echo. Erg spannend allemaal. Als het goed is ben ik in april uitgerekend maar ik snap dat tellen totaal niet dus misschien is het ook wel maart.

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Hoi allemaal! Ik ben 25 en mijn man is 30 en vorige week heb ik positief ge ...
Je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie