Ik ben voor de zwanger na een miskraam afgelopen juni. Als het goed is 17 april uitgerekend. Hopen dat het nu goed gaat. Vorige zwangerschap is bij 8+3 gestopt.
Hoi hoi! Ik ben als het goed is ook 17 april uitgerekend, na een miskraam gehad te hebben in april. Toevallig dat hier meerdere een miskraam hebben gehad en nu rond dezelfde datum uitgerekend zijn 馃檲
Hopelijk brengt het ons allemaal geluk en kunnen we hier over een paar weken goede echo's delen! 馃グ馃崁
Hebben jullie al een eerste echo gepland? Wij mogen 26 augustus 馃崁馃┓馃挋
Zo spannend he! 29 augustus hebben wij de eerste echo 馃 Vanwege 3 eerdere miskramen waarvan er 1 nogal gek is verlopen, krijgen we een echo bij ruim 6 weken 馃崁
Wat mooi dat jullie al zo snel een echo hebben zeg! Ik hoop dat ik vanwege m鈥檔 eerdere MK ook eerder terecht kan. Ben toch wel wat onzeker.
Ik kom uit Drachten 鈽猴笍
Hi allemaal! Ik heb vanmorgen een positieve test gehad en ben 19 april uitgerekend. Het is mijn eerste zwangerschap en vind het super spannend allemaal, vooral als ik hier van alles lees over miskramen. Ben nu 3+5 en duim dat alles goed gaat verlopen :-)