228 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben voor de zwanger na een miskraam afgelopen juni. Als het goed is 17 april uitgerekend. Hopen dat het nu goed gaat. Vorige zwangerschap is bij 8+3 gestopt.

2 maanden geleden

Ik ben zwanger na een miskraam in maart, als het goed is 17 april uitgerekend 馃┓馃挋

2 maanden geleden

Heel spannend! Ik had een miskraam in mei met 4+3. Volgens mij zitten we allemaal in hetzelfde schuitje. Hoe voelen jullie je?

2 maanden geleden

Reactie op Svooyen

Heel spannend! Ik had een miskraam in mei met 4+3. Volgens mij zitten we al ...
Ik voel mij goed af en toe wat klachtjes maar valt reuze mee. Hoe is bij jullie

2 maanden geleden

Reactie op Deezerv

Ik voel mij goed af en toe wat klachtjes maar valt reuze mee. Hoe is bij ju ...
Sinds gister wat last van misselijkheid en een opgeblazen buik! Verder gaat alles nog goed 馃槍

2 maanden geleden

Hebben jullie al een eerste echo gepland? Wij mogen 26 augustus 馃崁馃┓馃挋

2 maanden geleden

Reactie op Deezerv

Hebben jullie al een eerste echo gepland? Wij mogen 26 augustus 馃崁馃┓馃挋
Nog niet! Wil even wachten tot eind volgende week met bellen ivm vroege miskraam in mei.. meer voor m鈥檔 eigen gevoel 鈽猴笍

2 maanden geleden

Leuk! Ik ben als het goed is rond 19 april uitgerekend. Zwangerschap nr 6... We hebben 2 zoontjes 馃グ Hebben jullie een kindje/kindjes?

2 maanden geleden

Hoi hoi! Ik ben als het goed is ook 17 april uitgerekend, na een miskraam gehad te hebben in april. Toevallig dat hier meerdere een miskraam hebben gehad en nu rond dezelfde datum uitgerekend zijn 馃檲 Hopelijk brengt het ons allemaal geluk en kunnen we hier over een paar weken goede echo's delen! 馃グ馃崁

2 maanden geleden

Ik ben 16 april uitgerend voor een 2e kindje. Zo spannend!! Heb nog geen echo gepland staan..

2 maanden geleden

Reactie op Summer2025

Leuk! Ik ben als het goed is rond 19 april uitgerekend. Zwangerschap nr 6.. ...
Ik heb een dochtertje van 2!

2 maanden geleden

Hey wat leuk, gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook zwanger van mijn tweede. Heb een zoontje van 8,5 maanden馃挋 Waar wonen jullie allemaal?

2 maanden geleden

Reactie op Deezerv

Hebben jullie al een eerste echo gepland? Wij mogen 26 augustus 馃崁馃┓馃挋
Zo spannend he! 29 augustus hebben wij de eerste echo 馃 Vanwege 3 eerdere miskramen waarvan er 1 nogal gek is verlopen, krijgen we een echo bij ruim 6 weken 馃崁

2 maanden geleden

Reactie op Summer2025

Leuk! Ik ben als het goed is rond 19 april uitgerekend. Zwangerschap nr 6.. ...
Echt leuk!! Nee dit wordt hopelijk de eerste 馃ぉ

2 maanden geleden

Reactie op Merel9831

Hoi hoi! Ik ben als het goed is ook 17 april uitgerekend, na een miskraam g ...
Nou inderdaad dat viel mij ook al op!! Dat zou fantastisch zijn

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Hey wat leuk, gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook zwanger van mijn tweede. H ...
Dankjewel jij ook gefeliciteerd!! 馃ぉ Tilburg en jij

2 maanden geleden

Reactie op Summer2025

Zo spannend he! 29 augustus hebben wij de eerste echo 馃 Vanwege 3 eerdere ...
Dat is heel fijn wat eerder terecht !! Hopelijk blijft alles nu goed gaan 馃崁馃崁馃崁 en straks een mooie echo!

2 maanden geleden

Wat mooi dat jullie al zo snel een echo hebben zeg! Ik hoop dat ik vanwege m鈥檔 eerdere MK ook eerder terecht kan. Ben toch wel wat onzeker. Ik kom uit Drachten 鈽猴笍

2 maanden geleden

Hi allemaal! Ik heb vanmorgen een positieve test gehad en ben 19 april uitgerekend. Het is mijn eerste zwangerschap en vind het super spannend allemaal, vooral als ik hier van alles lees over miskramen. Ben nu 3+5 en duim dat alles goed gaat verlopen :-)

2 maanden geleden

Hallo, ik zit nog in de wachtweek of ik zwanger ben of niet, icsi traject uitgerekende datum zou 21 april zijn