257 Reacties

één maand geleden

Gister een goede termijnecho gehad. Officieel 19 april uitgerekend! 🥰

één maand geleden

Wij ook een goede termijnecho na lang wachten:) 20 april uitgerekend 💙🩷

één maand geleden

Goedenmorgen moeders, ik heb 24 september termijnenecho gehad alles was positief en ik ben 17 april uitgerekend

één maand geleden

Van harte gefeliciteerd allemaal. Hier gister ook een goede termijnecho gehad, ben 17-4 uitgerekend 🥰 En we hebben daarnaast een zoon van bijna 2 jaar😊

één maand geleden

Hé allemaal! Ik sluit me graag aan bij dit groepje. Eerst uitgerekend op 22 april maar vandaag met de termijn echo terug gezet naar 18 april! 🥰

één maand geleden

Vandaag de termijnecho gehad en 18 april uitgerekend van ons tweede kindje 🥰

één maand geleden

Net mijn termijnecho gehad. Uitgerekende datum is 20 april voor mijn eerste kindje en alles zag er goed uit. 🥰 volgende week mijn 13 weken echo die vind ik nog wel spannend!

één maand geleden

Hoi hoi! Ik ben 19’april uitgerekend en helaas nu al 5 weken de hele dag misselijk… ben echt niet mezelf helaas. iemand die dit herkent?

één maand geleden

Hoii, ik ben ook 19 april uitgerekend. Vandaag bloedgeprikt voor de NIPT, spannend!🤞🍀

één maand geleden

Reactie op GeweldigeRoos112730

Hi, wie heeft er ook last van avondmisselijkheid? 🤢🤢
Absoluut! Maar eigenlijk de hele dag wel door… maar ‘‘s avonds meer, wellicht door vermoeidheid?

één maand geleden

Hiii!! Wat een gezellig groepje! Ik ben 21 april uitgerekend 🥰

één maand geleden

Ik ben 20 april uitgerekend ☺️

één maand geleden

Vandaag een goede termijnecho gehad met als datum 18 april 🥰

één maand geleden

Slapen jullie ook zo slecht? Ik slaap zo’n 3 a 4 uur oké en daarna zie ik elk uur van de klok en vanaf ongeveer 4uur lig ik wakker.. bloed irritant

één maand geleden

Reactie op Saarrow

Slapen jullie ook zo slecht? Ik slaap zo’n 3 a 4 uur oké en daarna zie ik e ...
Ik ben heel moe waardoor ik vaak snel in slaap val maar ik word ook standaard om 4:00 of 5:00 wakker waarnaar ik wakker blijf maar uiteindelijk wel weer in slaap val voor Max een uurtje

één maand geleden

17 april uitgerekend,Inmiddels al 4 echo’s gehad en ik zit bij een leuk klets groepje naast deze bij de verloskundige. Dit word mijn 2e kindje. Tijdens mijn eerste en nu 2e zwangerschap nergens last van dan alleen de sterke geuren en vermoeidheid.

één maand geleden

Hallo allemaal, wijj weten nu ook de uitgerekende datum: 18 april 2025 🥰👶

één maand geleden

Hebben jullie al een buikje? Ik ben 11+4 weken en van mezelf ietsjes voller maar ik merk nog niet veel veranderingen. Mijn buik is wel wat ronder maar is pas nog in mijn broeken etc. Ik ben zelf wat afgevallen terwijl ik normaal eet. ☺️

één maand geleden

Reactie op Esmeelj

Hebben jullie al een buikje? Ik ben 11+4 weken en van mezelf ietsjes voller ...
Mijn onderbuik is steviger en boller maar ik ben zozo wat steviger van mij zelf maar ik merk wel aan mijn broeken dat ze niet lekker meer zitten

één maand geleden

Wie heeft al de 13 weken echo gehad? Ik heb het woensdag en ik merk dat ik het heel spannend vind. Kan iemand mij vertellen hoe lang de echo duurt en wat ze precies gaan doen? Noemen ze op waar ze naar kijken en wat ze zien etc? Alvast bedankt 🧡