Van harte gefeliciteerd allemaal. Hier gister ook een goede termijnecho gehad, ben 17-4 uitgerekend 🥰 En we hebben daarnaast een zoon van bijna 2 jaar😊
Net mijn termijnecho gehad. Uitgerekende datum is 20 april voor mijn eerste kindje en alles zag er goed uit. 🥰 volgende week mijn 13 weken echo die vind ik nog wel spannend!
Slapen jullie ook zo slecht? Ik slaap zo’n 3 a 4 uur oké en daarna zie ik e ...
Ik ben heel moe waardoor ik vaak snel in slaap val maar ik word ook standaard om 4:00 of 5:00 wakker waarnaar ik wakker blijf maar uiteindelijk wel weer in slaap val voor Max een uurtje
17 april uitgerekend,Inmiddels al 4 echo’s gehad en ik zit bij een leuk klets groepje naast deze bij de verloskundige. Dit word mijn 2e kindje. Tijdens mijn eerste en nu 2e zwangerschap nergens last van dan alleen de sterke geuren en vermoeidheid.
Hebben jullie al een buikje? Ik ben 11+4 weken en van mezelf ietsjes voller maar ik merk nog niet veel veranderingen. Mijn buik is wel wat ronder maar is pas nog in mijn broeken etc. Ik ben zelf wat afgevallen terwijl ik normaal eet. ☺️
Wie heeft al de 13 weken echo gehad? Ik heb het woensdag en ik merk dat ik het heel spannend vind. Kan iemand mij vertellen hoe lang de echo duurt en wat ze precies gaan doen? Noemen ze op waar ze naar kijken en wat ze zien etc? Alvast bedankt 🧡