Leuk om te lezen hoe iedereen in zekere mate dezelfde spanningen kan voelen. Inmiddels alweer 12+4 van mijn eerste kindje en uitgerekend op 20 april. Vorige week de NIPT afgenomen en vandaag de uitslag gekregen dat het goed was. Mega fijn! Volgende week de 13 weken echo. Daar ben ik heel benieuwd naar! Hier ook nog geen buikje.
Hi allemaal, ik ben uitgerekend op 21 april!❤️Dit is ons 1e kindje. Nog geen buikje te zien hier😊 Morgen hebben wij de 13 weken echo. NIPT uitslag maandag gekregen en die was gelukkig helemaal goed🥰
Vandaag de 13 weken echo gehad, het zag er allemaal goed uit. Het blijft bijzonder die echo’s. Ook de nipt was goed, ik merk dat we nu eindelijk wat meer ontspanning en onbezorgde blijdschap over ons heen krijgen.
Hoe is dat bij jullie? Direct veel vertrouwen en blijdschap? Of ook voorzichtig hierin?
Hier ondertussen 13+6 en op 19 april uitgerekend! Ik zal blij zijn als die vermoeidheid minder word, je kunt me nu opvegen aan het einde van een werkdag😴
Op werkdagen red ik dat vaak ook idd. Al merk ik vaak dat ik me na het avondeten wel weer iets fitter voel, het is sowieso al minder dan eerder dus dat scheelt maar ik hoop er snel vanaf te zijn
Vandaag de 13 weken echo gehad, het zag er allemaal goed uit. Het blijft bi ...
Fijn dat alles goed was! Altijd een opluchting om te horen dat het goed gaat inderdaad.
Hier staan we er heel ‘nuchter’ in, zolang de echo’s goed zijn en mama voelt zich goed dan zal het wel goed zijn. Maar.. hier moet het besef nog echt komen hoor 😅
Hier ook uitgerekend op 21 april! Ons 2e kindje, zwanger door ovulatie inductie want ik heb PCOS. Vandaag geslachtsecho gehad en we krijgen nog een dochtertje😊 Al dacht ik heel sterk het gevoel te hebben dat we deze keer een jongetje zouden krijgen😂
Vandaag 14 weken. 3x zwanger, 2de kindje wat we mogen verwachten. 🫶🏻🌈 de 13 weken echo gehad en alles zag er goed uit, ook de uitslag van de NIPT was positief! Het enige is dat ik echt zoveel meer last heb van ochtendmisselijkheid. Hoop dat het snel voorbij is.🙈
Hoihoi, ik ben 21 april uitgerekend. Had deze foto al in de nub topic gedaan, maar helaas geen reactie. Misschien willen jullie kijken wat jullie denken? Jongen of meisje :)
Oh echt! Met hoeveel weken had je die nipt gedaan dan? Ik had die uitslag a ...
Nipt en echo op 12+4 weken. Vandaag resultaat van de nipt gekregen op 14w. Ik ben ook uitgerekend voor 21 april ☺️. Wel van België en hier krijg je dus standaard geslacht bij je nipt.
Hoi allemaal,
Ik ben nu ruim 14 weken zwanger na een miskraam in november 23. Ik ben uitgerekend op 19 april!
De laatste dagen wordt mijn misselijkheid alleen maar erger en ben ik moe, maar ook iedere dag om 3.00u klaarwakker! 😵💫