257 Reacties

24 dagen geleden

Goedemorgen allemaal! Vraagje .. Dit is de eerste zwangerschap en ik voel mij erg onzeker. Vandaag ben ik precies 16 weken en ik heb mij altijd heel goed gevoeld, zonder klachten. Vannacht had ik een lichte kramp, vervolgens zat ik met rillingen op het toilet en even later 2/3x spugen. Daarna kon ik slapen, nu zijn er nog wat lichte steken in mijn onderbuik. De praktijk neemt het algemene nummer niet op, maar ik heb ook niet het gevoel dat dit spoed is? Wat zouden jullie doen ..

24 dagen geleden

Reactie op BetrouwbareRiff103599

Goedemorgen allemaal! Vraagje .. Dit is de eerste zwangerschap en ik voel m ...
Kleine update .. kon het niet laten en heb toch gebeld. Vanmiddag met een echo kijken, maar zij had geen paniek. Wat een enge onzekere tijden zijn dit toch..

23 dagen geleden

Kleine update .. kon het niet laten en heb toch gebeld. Vanmiddag met een e ...
Fijn dat je gelijk even mag komen! Hopelijk is alles goed, maar inderdaad beter even het zekere voor het onzekere nemen

23 dagen geleden

Hey dames! Ik mag hier ook aansluiten! Uitgerekend op 19 april en zwanger van een kleine meid 馃┓ Ze zegt ook even hallo 馃

23 dagen geleden

Hoi allemaal, Ik mag hier ook bij aansluiten. Uitgerekend op 19 april en aankomende donderdag de geslachtsecho, spannend!

23 dagen geleden

Kleine update .. kon het niet laten en heb toch gebeld. Vanmiddag met een e ...
Fijn dat je toch hebt gebeld. Hoop dat alles goed is gegaan? 馃

22 dagen geleden

20 april: ik krijg een jongetje 馃ス馃挋

10 dagen geleden

Hoi allemaal, ik ben vandaag 17+6. Het valt me op dat me buik wat kleiner is dan 2 weken geleden. Is dat normaal?

10 dagen geleden

Reactie op yasmine24

Hoi allemaal, ik ben vandaag 17+6. Het valt me op dat me buik wat kleiner i ...
Het kan zijn dat er minder lucht in zit? Dat je darmen wat rustiger zijn nu.

10 dagen geleden

Ik in het begin 23 april, maar nu 13 april :) val dus net buiten dit groepje dus:D veel plezier voor alle moederss

7 dagen geleden

Uitgerekend op 19 april met een meisje 馃挆馃

7 dagen geleden

Hi dames, heb hier een paar maanden geleden geschreven maar daarna ben ik wat minder actief geweest. Wij zijn 19 april uitgerekend van een meisje 馃挅 Ivm herkenbaarheid zou ik graag in contact willen komen met mensen die veel ervaring hebben met honden. Ik zit in een conflict met schoonouders en hun onvoorspelbare hond icm met onze baby. Ik zou graag even willen sparren met iemand 鈽猴笍

6 dagen geleden

Reactie op frikadelspeciaal

Hi dames, heb hier een paar maanden geleden geschreven maar daarna ben ik w ...
Hee! Ik heb wel wat ervaring met honden, je mag een charme sturen als je wilt 馃グ