228 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Deezerv

Hebben jullie al een eerste echo gepland? Wij mogen 26 augustus 🍀🩷💙
Wat leuk! Wij hebben ook 26 augustus onze eerste echo 🤭❤️

2 maanden geleden

Hier volgens eigen berekening 17 april uitgerekend! Nog geen echo gepland. Heb contact opgenomen met de VK, dus volgt nog.

2 maanden geleden

Reactie op sannemangelaars

Wat leuk! Wij hebben ook 26 augustus onze eerste echo 🤭❤️
Oh leuk zeg op dezelfde dag ook!! Spannend!! Kunnen we alvast vooruitspoelen? 🤣🍀🤩💙🩷

2 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Hier volgens eigen berekening 17 april uitgerekend! Nog geen echo gepland. ...
Leuk ik ook 17 april volgens berekening

2 maanden geleden

Reactie op ellenkamp

Hi allemaal! Ik heb vanmorgen een positieve test gehad en ben 19 april uitg ...
Aah super leuk! Gefeliciteerd! Het is ook heel spannend ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Deezerv

Oh leuk zeg op dezelfde dag ook!! Spannend!! Kunnen we alvast vooruitspoele ...
Nou heel erg graag hahaha, zo spannend❤️

2 maanden geleden

Hi allemaal, afgelopen maandag een positieve test gehad. Volgens de berekening is 17 april de uitgerekende dag, mag op 29 augustus voor de echo. Is de eerste keer voor mij, vind alles heel spannend 🙏🏻🥰

2 maanden geleden

Reactie op Sja1234

Hi allemaal, afgelopen maandag een positieve test gehad. Volgens de bereken ...
Wat leuk! Gefeliciteerd! Ik mag 30 augustus voor mijn echo 🥰

2 maanden geleden

Hi meiden, hier woensdag positief getest met 3+2. Volgens onze berekening 21 april uitgerekend. 11 september echo, 12e dag ernaar intake met de VK. Is ons eerste kindje en voor nu geniet ik van de kwaaltjes. Ondanks dat ze niet fijn zijn, is het toch iets magisch dat er iets gaande in je buik is. Ga maar lekker groeien kleintje💕

2 maanden geleden

Net voor het eerst met de verloskundige gebeld en 6 september voor het eerst een echo! Zo spannend en zo veel zin in :-)

2 maanden geleden

Hi allemaal, volgens berekening 17 april uitgerekend. 29 augustus eerste echo😍 dit zal mijn tweede kindje zijn maar nog steeds is het spannend.

2 maanden geleden

Hier 9 september pad eerste echo met ruim 8 weken. Nog even wachten! 🍀

2 maanden geleden

Ik ben even nieuwsgierig omdat er best een verschil zit in wanneer mensen een echo krijgen.. hebben de mensen die eind augustus een echo hebben eerder een miskraam gehad? Ik heb in mei een miskraam gehad en vind het nu allemaal erg spannend. Wil het liefst zsm weten of het goed zit, dus rond de 6 weken hoop ik. Ik ga woensdag de VK bellen maar geen idee hoe die erop reageert.

2 maanden geleden

Reactie op Svooyen

Ik ben even nieuwsgierig omdat er best een verschil zit in wanneer mensen e ...
Ik heb in april een miskraam gehad en nu inderdaad gevraagd of ik met 6 weken een echo mag. Vk wilde het liever niet omdat er ook kans is dat je nog geen hartje ziet kloppen dan en dat kan extra stress geven. Toch heb ik nu wel een afspraak gemaakt 22 augustus, met 6 weken omdat ik hoop dat ik dan wat eerder al bevestiging krijg!

2 maanden geleden

Reactie op Svooyen

Ik ben even nieuwsgierig omdat er best een verschil zit in wanneer mensen e ...
Ik heb 30 augustus mijn eerste echo staan en dan ben ik (volgens mijn berekening) 6+6 weken zwanger. Ik had aangegeven dat ik geen regelmatige cyclus heb sinds mijn vorige bevalling, dus misschien daarom ‘zo vroeg’. Bij mijn eerste zwangerschap was mijn eerste echo gepland met ruim 8 weken! Wel echt een verschil.

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Ik heb 30 augustus mijn eerste echo staan en dan ben ik (volgens mijn berek ...
Bij mijn eerste was het inderdaad ook met 8 weken. En toen ik belde net voor de miskraam zou het ook met 8 weken zijn. Volgens mij is dat wel de ‘standaard’.. wil het graag wat eerder voor m’n eigen gevoel.

2 maanden geleden

Reactie op Merel9831

Ik heb in april een miskraam gehad en nu inderdaad gevraagd of ik met 6 wek ...
Ik heb een beetje hetzelfde! Wil graag bevestiging Ofzo. Merk dat het allemaal erg spannend is. Ben bang dat de VK het afhoudt, maar ik ga er wel op aandringen.

2 maanden geleden

Ik ben als het goed is 17 april uitgerekend van m’n eerste kindje. Kan het wel van de daken schreeuwen 😂🫢 Daarom vraagje; wanneer hebben jullie of gaan jullie het vertellen aan ouders/familie?

2 maanden geleden

Reactie op lvh01

Ik ben als het goed is 17 april uitgerekend van m’n eerste kindje. Kan het ...
Gefeliciteerd! Ik heb t m’n ouders en schoonouders direct verteld. Hadden we bij de miskraam ook gedaan en achteraf erg blij dat ik mensen had om het verdriet bij kwijt te kunnen. Dus nu weer gedaan. Bij onze dochter hebben we gewacht tot na de eerste echo.

2 maanden geleden

Reactie op lvh01

Ik ben als het goed is 17 april uitgerekend van m’n eerste kindje. Kan het ...
Super leuk! Gefeliciteerd! Ik ben op 19 april uitgerekend, ook mijn eerste keer! Ik ven 21 augustus jarig en dan ga ik het mijn ouders en schoonouders vertellen, ook al vrij vroeg maar vind het fijn en een mooi idee dat ze kunnen meeleven met positief of slecht nieuws