228 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op lvh01

Ik ben als het goed is 17 april uitgerekend van m’n eerste kindje. Kan het ...
Gefeliciteerd! Doe wat goed voelt voor jou. Wij hebben bij de eerste met 12/13 weken verteld. Bij deze gaan we het proberen zo lang mogelijk uit te stellen, maar ze zeggen dat je buik sneller groeit. Dus nu is het gewoon tot wanneer we het kunnen verbergen haha

2 maanden geleden

Vandaag een positieve test, volgens de app 17 april uitgerekend! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Kimberley A

Vandaag een positieve test, volgens de app 17 april uitgerekend! ❤️
Gefeliciteerd!!

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Gefeliciteerd!!
Bedankt! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op lvh01

Ik ben als het goed is 17 april uitgerekend van m’n eerste kindje. Kan het ...
Leuk!! Ook 17 april uitgerekend , ik heb het mijn familie en beste vriendin verteld morgen gaan we de familie van mijn vriendin op de hoogte brengen verder nog even stil houden

2 maanden geleden

Reactie op Kimberley A

Vandaag een positieve test, volgens de app 17 april uitgerekend! ❤️
Leuk gefeliciteerd super nieuws !!! Hier ook 17 april

2 maanden geleden

Hoi meiden! Mijn cb gaf vanmorgen aan dat ik 2-3 weken zwanger ben. Hoe weten jullie dan wanneer je bent uitgerekend? Gewoon doortellen naar de 40 weken of anders? In heb nog geen echo staan ofzo.

2 maanden geleden

Reactie op Pien Hoek

Hoi meiden! Mijn cb gaf vanmorgen aan dat ik 2-3 weken zwanger ben. Hoe wet ...
Inprinciepe tel je vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie de weken op. Dus als je die datum weet en cb geeft 2-3 aan dan ben je nu rond de 4a5 weken 😊

2 maanden geleden

Reactie op Lis920827

Inprinciepe tel je vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie de weken ...
Dus zo’n cb test kan dan ook ‘achterlopen’? Dat ik wel al verder ben?

2 maanden geleden

Reactie op Pien Hoek

Dus zo’n cb test kan dan ook ‘achterlopen’? Dat ik wel al verder ben?
Nee volgens mij telt clear blue je eerste twee weken na je menstruatie niet mee. Volgens mij vanaf de bevruchting

2 maanden geleden

Reactie op Lis920827

Nee volgens mij telt clear blue je eerste twee weken na je menstruatie niet ...
Oh op die manier. Vind het zo spannend om naar een verloskundige te bellen voor de eerste echo. Ik besef het allemaal nog niet 🙈 Dan is het echt

2 maanden geleden

Reactie op Pien Hoek

Oh op die manier. Vind het zo spannend om naar een verloskundige te bellen ...
Ooh dat snap ik volkomen! Is het ook. Belangrijk is lekker van te genieten 🥰

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben volgens eigen berekening 21 april uitgerekend. 19 april is mijn verjaardag, dus zou een leuk cadeautje zijn. Ik vind het wel spannend na 4 miskramen, maar heb nu wel een erg goed gevoel

2 maanden geleden

5 juli ongesteld+ 40 weken kom il op 11 april, maar ik heb elke keer een cyclus van 35 dagen dus verwacht ik 18 april de uitgerekende datum, had 26 juli ook pas een positieve ovulatie. Besef is er nog niet helemaal, ook niet bij mijn vriend. Zijn nu ook op vakantie maar toch opletten met eten enzo.. volgende week nog maar een test doen en dan de verloskundige bellen, dat durf ik nu nog niet ofzo.

2 maanden geleden

Ik zit/zat in een icsi traject, onze eerste terugplaatsing gehad van onze enige embryo en mocht vandaag testen. Positief! 2-3 weken . Als ik goed kan rekening zou ik dan 18 april uitgerekend zijn en nu dus 4+2 zijn. Maandag moet ik bellen en dan zal ik ook wel horen wanneer mijn eerste echo zal zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Deezerv

Leuk gefeliciteerd super nieuws !!! Hier ook 17 april
Dankjewel, wat leuk!! 😍

2 maanden geleden

Reactie op Pien Hoek

Hoi meiden! Mijn cb gaf vanmorgen aan dat ik 2-3 weken zwanger ben. Hoe wet ...
Als je de eerste dag van je laatste menstruatie weet en deze bijv. Invoert in de zwangerschaps app dan komt daar een datum uit.

2 maanden geleden

Zaterdag positief getest! Uitgaande van mijn gemiddelde cyclus van 32 dagen uitgerekend op 18 april. Morgen de verloskundige bellen voor een eerste afspraak ❤️

2 maanden geleden

20 april uitgerekend van ons hopelijk eindelijke regenboogkindje 🌈🍀 na 2 miskramen en 2 jaar proberen. Super super spannend allemaal !

2 maanden geleden

Ik ben ook 19 april uitgerekend! Mijn eerste zwangerschap, dus ik ben heel benieuwd naar alles en ik vind het ook best spannend. Tegelijkertijd heb ik er ook wel een goed gevoel over. Tuurlijk zijn er hier en daar momenten dat ik denk; doe ik dit goed? Wat betekent dit? Maar mijn uiteindelijke gevoel is wel rustig. Ik zie wel veel onrustige berichten hier op deze chat in andere topics, ik weet dus niet of ik heel erg actief ga zijn hier, want ik wil mezelf niet gek maken..