257 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Anitav94
Ik ben ook 19 april uitgerekend! Mijn eerste zwangerschap, dus ik ben heel ...
Herken me helemaal in jouw verhaal! Ook eerste zwangerschap en tot nu toe loopt alles prima met weinig kwaaltjes 🤞🏼. Zie idd veel over miskramen, waardoor ik ga twijfelen en toch onzeker wordt. Doen waar jij je goed bij voelt 😘 Fijne zwangerschap gewenst!
3 maanden geleden
Reactie op MargotD-C
20 april uitgerekend van ons hopelijk eindelijke regenboogkindje 🌈🍀 na 2 ...
Ahw wat spannend! Heel veel succes gewenst! 😍
3 maanden geleden
Gefeliciteerd allemaal! Rond 20 april uitgerekend van ons tweede kindje. Ontzettend veel spanning. Vóór de zwangerschap van ons zoontje een miskraam gehad. Aan de ene kant vertrouwen, aan de andere kant ook angstig.
4 september de eerste echo. Wat kunnen dagen en weken traag gaan dan..
3 maanden geleden
Hi iedereen! Wat een leuk groepje. Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap 💞
Ik ben rond 20e uitgerekend. Beetje onduidelijk nog omdat mijn cyclus alle kanten in ging voor deze zwangerschap 😅
31 augustus hebben we de eerste echo en I CAN’T WAIT! 🥳
3 maanden geleden
Gefeliciteerd allemaal! Wat leuk. Gister positief getest en in verwachting van ons tweede kindje.
Nog steeds vol ongeloof en al 100x naar die testen gekeken. Van onze zoon bevallen met een spoedkeizersnede en na 1,5 jaar proberen is er een niche (holtevorming van het litteken in de baarmoeder) geconstateerd. Ik zou in november geopereerd worden, dus had de hoop op nu al zwanger worden een beetje opgegeven. Morgen het ziekenhuis maar even bellen, krijg net 6 weken een echo om te bepalen of het kindje zich niet in de niche heeft ingenesteld. Super spannend..
3 maanden geleden
Hoi hoi,
Wat lees ik het inmiddels hier al veel zeg. Ik ben hier inmiddels ook weer zwanger na een miskraam met 10+5 weken. Deze was op 1 juli en daarna direct weer zwanger, heel bizar dit allemaal! En ik hoop zo dat het nu goed blijft gaan. 4-8 had ik een minuscuul streepje op de test en afgelopen maandag (12-8) een knalstreep 🥰 ik vind het nu wel spannender dan eerst merk ik en durf het bijna niet te hopen dat het alsnog zover is ❤️ omdat ik direct weer zwanger ben geworden heb ik geen datum van de laatste menstruatie. Even gokken dus hoever ik nu echt ben maar ik denk dat ik een deze dagen 5 weken ben 🙌🏻
Ik heb trouwens ook al een zoontje van 2 jaar en 2 maanden (juni 2022).
3 maanden geleden
Reactie op Anitav94
Ik ben ook 19 april uitgerekend! Mijn eerste zwangerschap, dus ik ben heel ...
Ik herken dit zo erg.. ik ben 18 april uitgerekend (niet een erg regelmatige cyclus dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen) maar heb op dit moment ook nog niet veel symptomen en kan daar best onzeker van worden I.c.m. alle berichtjes. Ik ben blij dat je er een goed gevoel over hebt, dat heb ik ook. Een hele fijn zwangerschap gewenst 💗
3 maanden geleden
Goedemorgen ☺️
Ik ben deze week achtergekomen dat ik 5 weken zwanger ben en 17 april (volgens eigen berekening) uitgerekend zou zijn.
Merk dat ik heel onzeker ben. Heb 28 augustus met 7 weken een eerste echo.
Maar behalve dat ik vandaag misselijk geweest ben in de ochtend en zware en gevoelige borsten (sinds 1,5 week al maar had de link niet gelegd) en lage bloeddruk (hier ben ik 2 weken geleden dus voor bij de dokter geweest maar ook de link niet gelegd met zwangerschap 😅) heb ik verder geen klachten.
Ik lees op forums verschillende verhalen dat mensen al snel misselijk zijn, enorm veel buikpijn hebben, menstruatie achtige krampen en obstipatie hebben enz. Merk ik dat ik onzeker word omdat ik ‘weinig’ klachten heb
Hoe gaan jullie om met weinig klachten? Ik was vanochtend enigszins blij dat ik eindelijk misselijkheid voelde maar dat trok wel richting de middag langzaam aan weer weg en voel me nu kiplekker. Het enige wat ik nu denk is; gaat alles nog goed daar binnen in m’n baarmoeder?
Heb zulke erge test drang dat ik elke dag wel een cb zou willen doen 😅
3 maanden geleden
Reactie op frikadelspeciaal
Goedemorgen ☺️
Ik ben deze week achtergekomen dat ik 5 weken zwanger ben en ...
Ik kan je gevoel heel goed begrijpen! Morgen ben ik 5 weken zwanger en ook nauwelijks klachten, op een soms iets wat rommelige buik na en gevoelige borsten. Gister zei ik nog tegen m’n man ‘elke dag zonder klachten is weer een dag meegenomen’, want dat kan (wat ik mijn zus wel eens heb horen zeggen) zo omslaan. Dus probeer te genieten van het feit dat je weinig klachten hebt, dat hoeft echt niks te betekenen!
3 maanden geleden
Hoi allemaal! Rond 21 april uitgerekend en hebben maandag de eerste positieve test ooit gehad. We hebben IVF moeten doen vanwege mijn endometriose en moeten eigenlijk nog tot morgen wachten tot we testen maar het gaat tot nu toe de goede kant op. Morgen dus eindelijk maar eens contact leggen met het team in het ziekenhuis.
Kan nog steeds nauwelijks geloven dat we na bijna een jaar natuurlijk proberen en 3 terugplaatsingen via IVF eindelijk eens een positieve test hebben! Was echt aan het twijfelen of dat überhaupt mogelijk was en of alle foto's online niet gewoon nep waren 😂
Iemand anders hier die het ook via IVF heeft moeten doen?
3 maanden geleden
Hoi🥰! Wat een luxe dat ik hier mag aanschuiven. Nadat ik 2-3 dagen heb gewacht met testen…. Heb ik vandaag positief getest.
Kindje is ZO gewenst. Hebben vorig jaar februari een miskraam gehad. Toen ineens PCOS en ondertussen 1,5 jaar verder en 11 rondes Letrozol. We zijn gezegend met een positieve test en zijn ultra blij (en ook enorm spannend).
Oh uitgerekend 21-4-2025.
Moet nog uitzoeken waar ik mn echo moet laten maken🫠.
Want we waren onder behandeling bij een algemene gynaecologie poli. Maar omdat zij daar niet meer konden doen dan deze pillen. Moesten we overstappen en daar hebben we onze intake maandag over een week na 4 maanden wachten 🙈. Dus moet ziekenhuis bellen what to doooo.
Leuk om jullie te ontmoeten🩵💖