257 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Kirsten4

Hier ook volgens eigen berekening 19 april uitgerekend! Dit een jaar na een ...
Zo herkenbaar🙏🏽
Volgens mijn eigen berekening 17 april, dit word mijn tweede 😁 Hebben hier meer moeders die veel chiller zijn bij de tweede zwangerschap? Ik zat bij mijn zoontje rond deze tijd al kamer ideeën op te doen en kleertjes te bekijken 🤣

3 maanden geleden

Reactie op carmenhop

Ja ik herken dit!! Heel m’n Pinterest staat al vol met allemaal babykamer i ...
Hi! Zou je dat willen delen? 🤞🏼 Ik was ook aan het kijken maar kan nog zo weinig leuks vinden. Miss zoek ik verkeerd🫣 Zo leuk om ideeën op te doen!

3 maanden geleden

Na bijna 3 jaar proberen, en in de onderzoeken richting een ICSI traject, afgelopen woensdag tegen alle verwachtingen in ineens een positieve test! We zijn helemaal in shock. Als het goed is op 18 april uitgerekend. Vind het super spannend!

3 maanden geleden

Net het ziekenhuis laten weten dat het IVF traject is gelukt en hebben 30 augustus de eerste echo! 🥰

3 maanden geleden

Hi allen, volgens mijn berekening 21 april! Ik probeer al sinds december 2022 zwanger te worden. Uiteindelijk in januari 2024 gestart met letrozole. Direct eerste ronde zwanger, eindigde in een miskraam. Nu met 8e ronde letrozole zwanger en echt voor het eerst dat het zo mooi oploopt!! 🥹 ben nu 4 weken en 4 dagen als het goed is. Wat wel jammer is, is dat ik op vakantie ga en 9 september terug bent. Ik ben dan al 8 weken ofzo. Dat is echt lang wachten en ook nog is in onzekerheid🥲

3 maanden geleden

Reactie op yasmine24

Hi allen, volgens mijn berekening 21 april! Ik probeer al sinds december 20 ...
Ik zit ook op 4 weken 4 dagen vandaag! 😁 Wanneer is je eerste echo?

3 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Ik zit ook op 4 weken 4 dagen vandaag! 😁 Wanneer is je eerste echo?
Gefeliciteerd! Vanwege mijn vakantie dus pas op 11 september:( Ben zo nerveus!! Wanneer is de jouwe?

3 maanden geleden

Reactie op yasmine24

Gefeliciteerd! Vanwege mijn vakantie dus pas op 11 september:( Ben zo nerv ...
30 augustus al, dus dat is vrij snel!

3 maanden geleden

Reactie op yasmine24

Gefeliciteerd! Vanwege mijn vakantie dus pas op 11 september:( Ben zo nerv ...
Oooh hier ook pas 11 september hoor! En ook 21 uitgerekend, is helemaal normaal in je 8e week! Gefeliciteerd het mooie nieuws🥰

3 maanden geleden

11 september 1ste echo en 21 april uitgerekend. Geen kwaaltjes behalve mijn borsten. Sinds vandaag meer afscheiding. Merk wel dat ik het heel spannend vind. Ondanks dat ik alle vertrouwen heb in mijn lichaam.

3 maanden geleden

Reactie op Lis920827

Oooh hier ook pas 11 september hoor! En ook 21 uitgerekend, is helemaal nor ...
Aaah spannend en wat leuk!!

3 maanden geleden

Dinsdag hadden wij een vaag positieve test in handen en het lijntje lijkt mooi op te lopen! Zijn zo blij, ik heb namelijk pcos en bij ons eerste kindje hebben we een traject voor ovulatie inductie doorlopen in het ziekenhuis. Ik mag 30 augustus al voor een eerste echo, dat is wat aan de vroege kant maar we vinden het erg spannend of het wel ‘echt’ is. Ik schat mijn uitgerekende datum op 20 april. Aangezien familie vorige keer op de hoogte was van ons traject hebben we het toen meteen ‘moeten’ vertellen omdat er veel naar gevraagd werd. Deze keer willen we het wat langer ons geheimpje houden. Merk dat ik het wel lastig vind niks te zeggen haha! Hebben jullie het al aan mensen verteld? 😊

3 maanden geleden

Reactie op Mommyx

Dinsdag hadden wij een vaag positieve test in handen en het lijntje lijkt m ...
Nog aan niemand verteld en willen dat ook wel zo houden tot de 12e week. Hebben IVF gedaan en iedereen weet daarvan maar we hebben aangegeven dat we wel wat vertellen als er nieuws is en dat ze er niet zomaar om moeten vragen. Gewoon om onszelf te beschermen. Ik wil ook gewoon heel graag dat het een verassing is wanneer we het vertellen! Er is al zo veel van ons afgepakt waardoor dit anders loopt dan normaal dat ik daar heel veel waarde aan hecht om dat 'normaal' te doen

3 maanden geleden

Reactie op Mommyx

Wat spannend zeg. Wij ook dinsdag positief getest. 11 september 1ste echo. Wij gaan het zondag vertellen aan mijn familie en maandag aan mijn schoonfamilie.

3 maanden geleden

Hier een miskraam in januari gehad met 7.4 weken. Nu 17 april uitgerekend als het klopt🥰🙏🏼 Zo spannend

3 maanden geleden

Hoi! Volgens de berekeningen ben ik ook 19 april uitgerekend 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Mommyx

Hier ook PCOS en Letrozol gebruikt. Ronde 11 letrozol zwanger jeej (vorig jaar miskraam). Wij gaan mijn schoonouders inlichten en mijn zus en haar man zijn al ingelicht. Zij weten precies hoe ons traject loopt en ik heb mezelf voorgenomen na alles om elke (kleine) mijlpaal te vieren. Mijn twee beste vriendinnen (1tje net bevallen andere helaas nog niet gelukt na haar miskramen) lichten we volgende week ook in. Deze mensen betekenen heel veel voor ons en hebben ons maximaal bijgestaan afgelopen 1,5 jaar. Ik krijg met 5w4d mijn eerste echo (22/8) in de kliniek. En waarschijnlijk zien we dan nog geen hartje.

3 maanden geleden

Waar komen jullie vandaan? Ik woon in Brielle (zuid-holland)

3 maanden geleden

Reactie op Anitav94

Waar komen jullie vandaan? Ik woon in Brielle (zuid-holland)
Aalsmeer, Noord-Holland 😊