257 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Merel9831

Wij hebben vandaag met precies 6 weken een echo gehad en een kloppend hartj ...
Wat geweldig dat jullie een kloppend hartje hebben gezien鉂わ笍 fijne zwangerschap toegewenst! Volgens mijn berekening ben ik ook 17 april uitgerekend, moet helaas nog 1,5 week wachten op de 1e echo

2 maanden geleden

Hi allemaal! Wat leuk zo鈥檔 apart topic voor de uitgerekende datum. Ik ben uitgerekend tussen 17-19 april. Mijn eerste echo staat voor 5 september gepland, nu al zenuwachtig 馃槄 Het is mijn eerste, dus alles is nieuw! Liefs en succes met de echo鈥檚 binnenkort 馃グ

2 maanden geleden

Reactie op Zwangernamiskraam

Heb zo naar gevoel deze keer. Vorige zwangerschap is een miskraam geworden, ...
Knuffel en succes woensdag!馃挒

2 maanden geleden

Reactie op Anitav94

Waar komen jullie vandaan? Ik woon in Brielle (zuid-holland)
Groningen :)

2 maanden geleden

Reactie op happyhelen

Wat leuk! Ik kom uit Leiden 馃尀
Oh wat gezellig! Hoever ben je?

2 maanden geleden

Reactie op Yasminetaar

Oh wat gezellig! Hoever ben je?
Ik ben nu 6+5.. al moet ik zeggen dat dit even eigen inschatting is. Zou mij niks verbazen als ik iets minder ver ben ivm onregelmatige cyclus. En jij? 馃尀

2 maanden geleden

Hoi allemaal, maar weinig geklets hier. Hoe gaat het met iedereen? Ik heb echt nul kwaaltjes. Het enige bewijs is de zwangerschapstest. Heel gek! Ik ben nu ergens rond de 6+1 .

2 maanden geleden

Reactie op LM1992

Hoi allemaal, maar weinig geklets hier. Hoe gaat het met iedereen? Ik heb e ...
Grappig hoe het bij iedereen verschild aan kwalen. Weet dat een vriendin van mij ook pas bij week 8 iets begon te merken. Hier nu 5,6 en ik moet zeggen vanaf week vijf begon ik zo nu en dan misselijk te worden. Slaap ik elke dag half uur na werk. En huil ik bijna elke dag (huil noooooit) vanaf denk ik begin zwangerschap. Ohja en al een cupmaat gegroeid. Tot nu toe allemaal prima te doen en neem ik het voor lief.

2 maanden geleden

Reactie op Lis920827

Grappig hoe het bij iedereen verschild aan kwalen. Weet dat een vriendin va ...
Ergens lijkt het me ook fijn om wat bevestiging te hebben. Mijn emoties zijn soms helemaal afgevlakt, omdat ik me toch wel druk maak erover

2 maanden geleden

Reactie op happyhelen

Ik ben nu 6+5.. al moet ik zeggen dat dit even eigen inschatting is. Zou mi ...
Ik ben vandaag ook 6+6 als het goed is. Ja, is altijd afwachten h猫? Heb ik ook. Maar ik merk wel dat ik week 4, 5 tot 6+2 nergens last van had. De laatste dagen heb ik ineens wat kwaaltjes. Ik heb aanstaande woe een echo, dus ben heel benieuwd. Hoe voel jij je? En wanneer heb je je echo?

2 maanden geleden

Reactie op LM1992

Bij mij is het sinds 3 dagen pas begonnen met 6+3. Had ochtend misselijkheid en m鈥檔 borsten zijn in de avond zo zwaar鈥ls ik m鈥檔 BH uit doe, ga ik even dood..En 鈥榮 nachts moeten plassen, echt een mega drang. Ben benieuwd hoe het zich voortzet de komende weken..

2 maanden geleden

Reactie op LM1992

Ik heb ook weinig kwaaltjes. Wel veel plassen en pijnlijke borsten. Ze zijn vooral zwaar ook. Af en aan last van lage rugpijn, maar dat is het ook wel. Ben wel dankbaar dat ik (nog) niet misselijk ben.

2 maanden geleden

Reactie op LM1992

Hier wisselende klachten. Maar als ik ze heb: lichte kortdurende krampen onder in de buik, s morgens een wee gevoel/ licht misselijk en tandenpoetsen is terror. En gevoelige borsten/tepels. Als ik lekker bezig ben. Heb ik nergens last van of nja dan merk ik het niet. Althans soms mn borsten wel. Als de autogordel niet goed zit馃ぃ. Verder opgeblazen. Maar moet zeggen met mijn pcos/prikkelbare darm. Heb ik hier vaak last van. Dus ja iets nieuws? Waarschijnlijk niet! Haha. Wij hadden afgelopen donderdag een echo met 5w4d ivm miskraam en traject met Letrozol (ovulatie inductie). En zag een echo die bij termijn past. Nog geen hartje maar dat is niet gek. As donderdag met 6w4d weer een echo met verwachting dat we dan een hartje zien. Kan niet wachten 馃グ馃馃徑. En dat is ij de kliniek die ons traject leidde. En ik denk dat we daarna naar verloskundige worden toe verwezen.

2 maanden geleden

Reactie op LM1992

Hier ook rond de 6 weken! Opeens erg misselijk, pijnlijke tepels, moe en echt nergens trek in. Dit had ik mijn vorige zwangerschappen niet, dit werden ook miskramen uiteindelijk. 4 sept eerste echo.. 馃槉

2 maanden geleden

Ik ben volgens mijn berekening 19 april uitgerekend馃槂 3 september de eerst echo, spannend!

2 maanden geleden

Wat een verschillende kwaaltjes! Komende twee a 3 weken heeft iedereen wat zekerheid door de echo's. Zo benieuwd naar alle foto's!

2 maanden geleden

Reactie op AMR__

Hier wisselende klachten. Maar als ik ze heb: lichte kortdurende krampen o ...
Precies dezelfde klachten! Ik ben morgen precies 6 weken. Alleen ben op vakantie anders had ik volgende week al een echo:( nu wachten tot 10 september. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat. Hoop op mooi nieuws!

2 maanden geleden

Vandaag 6+2 en ik kan wel zeggen dat de kwalen nu echt begonnen zijn. Het ging echt goed, tot ik precies 6 weken was. Nu bijna continue misselijk, moet echt vaak wat kleins eten om het te onderdrukken en kokhalzen. Nog niet gespuugd gelukkig. Maar man, wat vind ik het moeilijk om het tussen ons 2en te houden. Vooral omdat ik normaal gesproken een open boek ben richting m鈥檔 zus en moeder. Als je je dan niet lekker voelt kan dit nog een extra druk geven.. Hoe houden jullie dit vol?

2 maanden geleden

Reactie op Pien Hoek

Vandaag 6+2 en ik kan wel zeggen dat de kwalen nu echt begonnen zijn. Het g ...
Hier precies hetzelfde.. vandaag 6+1 en sinds vrijdag weer hele dagen misselijk. Mijn zusje weet van mijn zwangerschap.. die zie ik zo vaak.. maar ik merk ook dat ik het verbergen voor de rest weer lastig begin te vinden, vooral ook omdat er nog een 2 jarige rondloopt. Wanneer heb je eerste echo?

2 maanden geleden

Reactie op NorahNaica

Hier precies hetzelfde.. vandaag 6+1 en sinds vrijdag weer hele dagen misse ...
Vreselijk, dat verbergen. Vooral omdat je het gewoon wilt delen met een ander. Lijkt wel of mijn misselijkheid nog erger wordt op werk bv, waar niemand het weer. Ga ik ertegen vechten. Herken je dat ook? Mijn echo staat gepland op 4 september, en de jouwe?